کمیته 5گانه سالگرد ارتحال امام در گلستان فعال شد

زرین نامه: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از فعالیت کمیته پنج‌گانه بزرگداشت سالگرد ارتحال امام در این استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ حجت‎الاسلام غلامرضا قندهاری اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه 14 خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) قرار داریم پنج کمیته در این راستا فعالیت خود را در سطح استان آغاز کرده است تا شاهد برنامه‎های خوبی باشیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ دو اولویت اصلی و اساسی است، تصریح کرد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد لذا این دو اصل در برنامه‎ها مورد توجه قرار گرفته است.

‎برنامه‎ها به سمت مردمی شدن سوق داده شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان از برگزاری نشست‎های علمی با محوریت شعار سال و برپایی نمایشگاه‎های مختلف خبر داد و افزود: باید سعی شود که برنامه‎ها به سمت مردمی شدن سوق داده شود و از دولتی کردن آن خودداری کنیم.

قندهاری ادامه داد: به تجربه ثابت شده هر جایی که مردم حضور پررنگ‎تری داشته باشند شکوه و موفقیت برنامه‎ها بیشتر می‎شود.

وی با بیان اینکه مردم نسبت به برنامه‎های فرهنگی و مذهبی تمایل نشان می‎دهند، خاطرنشان کرد: مردم در همه عرصه‎ها پای کار هستند و هر جا که حضور آنها احساس شود به خوبی استقبال می‎کنند.

فرهنگ اقتصاد مقاومتی باید در بین مردم نهادینه شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان داشت: گرچه حمایت دستگاه‎های اجرایی نیز مورد انتظار است اما تشکیلات ما کاملا مردمی بوده و کارها از این کانال پیگیری می‎شود.

 قندهاری با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی از ضرورت‎های جامعه محسوب می‎شود، ابراز داشت: فرهنگ اقتصاد مقاومتی باید در بین مردم نهادینه شود لذا به هر میزان که این مهم در جامعه تبیین شود یقینا از ریخت و پاش‎های اضافی جلوگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید با حداقل هزینه بهترین اجرای برنامه صورت بگیرد، گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست، این نوع اقتصاد با اسراف در تضاد است مردم باید الگوی مصرف درست را در زندگی پیاده کنند./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه