بانک‎ها تسهیلات ویژه‎ای به نخبگان جوان اعطا کنند

زرین نامه: مدیر کل ورزش و جوانان گلستان از بانک‎ها خواست تا تسهیلات ویژه‎ای برای نخبگان جوان در هفته‎ای که به نام آنهاست در نظر بگیرند.

به گزارش زرین نامه؛ قربانعلی پاشا ظهر امروز در نشست خبری ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان اظهار داشت: بانک‎ها در اعطای وام‎های قرض‎الحسنه به جوانان مساعدت کنند.

وی با اشاره به بودجه سازمان ورزش و جوانان تصریح کرد: در سال جاری بودجه پیش‎بینی شده 2 میلیارد ریال بوده و این در حالی است که سال گذشته این میزان بیش از 10 میلیارد ریال بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان با تاکید بر اینکه ازدواج، مسکن و اشتغال جزو مهمترین دغدغه‎های جوانان محسوب می‎شود، ابراز داشت: دستگاه‎های مسئول باید در این راستا اولویت‎های ویژه‎ای برای جوانان در نظر بگیرند.

پاشا افزود: سمن‎ها، نهادهای مردمی و غیرانتفاعی ظرفیت خوبی در ایجاد اشتغال دارند، افزود: دو سمن در این زمینه اقدامات خوبی در بخش اشتغال جوانان انجام داده است و توانسته زمینه اشتغال بیش از 200 نفر در استان را فراهم کند.

وی از دستگاه‎ها خواست تا در هفته جوان تبلیغات وسیعی در سطح شهر انجام دهند و اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان گلستان برنامه‎های بسیار خوبی در این هفته تدوین و برنامه‎ریزی کرده است.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان بیان داشت: بسیاری از اماکن ورزشی به صورت رایگان در اختیار جوانان استان در هفته جوان قرار می‎گیرد.

پاشا از تجلیل نخبگان جوان در این هفته خبر داد و افزود: در هفته جوان برنامه بزرگی در گلستان تدارک دیده شده که با حضور مقامات استانی از جوانان نخبه تجلیل می‎شود.

وی افزود: بازدید رایگان جوانان از موزه‎های تاریخی گلستان، اردوهای یک‎روزه در راستای آشنایی با جاذبه‎های گردشگری، دعوت نخبگان و کارآفرینان برتر در سیمای استانی، تهیه کلیپ شهدای جوان، مراسم شبی با قرآن، برگزاری گفت‎وگوی جوانان با موضوع اقتصاد، اشتغال، کارآفرینی، نشاط و شادکامی و تجلیل از جوانان نخبه موفق زیر پوشش امداد از جمله برنامه‎های پیش‎بینی شده در هفته جوان است./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه