آغاز خرید تضمینی گندم 5 خرداد در گلستان/ خرید تضمینی گندم 1050 تومان است

زرین نامه: مدیر اجرایی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با بیان اینکه قیمت تضمینی خرید گندم همچون سال گذشته یک هزار و 50 تومان است، گفت: مراکز خرید این اداره‏کل از پنجم خردادماه 1393 فعالیت خود را اغاز می‏کنند.

به گزارش زرین نامه؛ محمدرضا افشار چهارشنبه‌شب در کارگاه توجیهی خرید تضمینی کلزا و گندم در سالن اجتماعات سازمان تعاون روستایی استان گلستان اظهار داشت: متاسفانه سال گذشته ورود دلالان به عرصه خرید گندم موجب خروج این محصول استراتژیک از استان شده بود.

وی افزود: با دستورالعمل‏های ابلاغی دولت تدبیر و امید و اعلام به موقع خرید تضمینی، امیدواریم نسبت به سال گذشته خرید بهتری داشته باشیم.

برای پرداخت به موقع پول کشاورزان هماهنگی‏های لازم صورت گرفته است

مدیر اجرایی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان خاطرنشان کرد: مراکز خرید این اداره‏ کل آمادگی کامل برای خرید تضمینی محصول گندم را دارند.

افشار ادامه داد: برای پرداخت به موقع پول کشاورزان نیز هماهنگی‏های لازم صورت گرفته و امیدواریم در اسرع وقت پول کشاورزان پرداخت شود.

به گفته وی، اولویت خرید تضمینی گندم با سیلوهای اداره ‏کل غله و خدمات بازرگانی گلستان، مباشرین این اداره ‏کل و کارخانجات آرد استان است.

از توان شرکت‏های تعاون روستایی گلستان برای خرید تضمینی گندم استفاده خواهد شد

مدیر اجرایی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان از همکاری سازمان تعاون روستایی استان با این اداره‏ کل تقدیر و سطح همکاری‏ها را مثبت ارزیابی کرد.

افشار اضافه کرد: امسال برای خدمات‏رسانی مطلوب به کشاورزان، همچون سال‏های گذشته از توان شرکت‏های تعاون روستایی استان برای خرید تضمینی گندم استفاده خواهد شد.

وی در پایان نرخ یک هزار و 50 تومان برای خرید تضمینی گندم را بسیار خوب ارزیابی کرد و به نفع کشاورزان دانست./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه