بانویی که شخصیت خود را بشناسد، گوهر حجاب را ارزان نمی فروشد

زرین نامه: مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین (ع) گفت: بانویی که شخصیت واقعی خود را بشناسد، قطعاً گوهر حجاب خود را ارزان نمی فروشد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی در مراسم بزرگداشت مقام معلم در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول بیان کرد: بی حجابی، بدحجابی و عریان شدن قبل از انقلاب مایه افتخار برخی بود تا خود را به شکل اروپاییان درآورند.

وی با بیان اینکه آن روزها مطرح می شد، زن متمدن و متشخص کسی است که دین و حجاب نداشته باشد، اظهار کرد: برخی زنان مسلمان به واسطه ی جریان کور آن روز می گفتند زن متمدن زن عریان است اما به گفته ی شهید مطهری اگر بی حجابی فضیلت است، پس الاغ با فضیلت ترین موجود است.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود ریشه اندیشه شهید مطهری را در قرآن و احادیث نورانی آن دانست و تصریح کرد: هر کس با مطهری و اندیشه او همراه و آشنا باشد، می یابد که مطهری مبتنی بر اندیشه دین و وحیانیت می اندیشید، سخن می گفت، می نوشت و بحث می کرد.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری از لحاظ پردازش مطالب بسیار قوی بود، اذعان داشت: اوایل دهه 60 که منافقین از انقلاب بریده بودند، برخی از آن ها به واسطه نزدیک شدن به اندیشه شهید مطهری هدایت شدند.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین (ع) در پایان گفت: مطهری شخصیتی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است که باید از زندگی و اندیشه های سراسر معرفت او برای زندگی فردی و اجتماعی خود الگو بگیریم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه