همایش رسانه و مقاومت برگزار می شود

زرین نامه: مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان از بزگزاری همایش بزرگ اهالی رسانه استان با عنوان "رسانه و مقاومت" در آستانه سالگرد عملیات غرورآفرین بیت المقدس در سوم خرداد خبرداد.

به گزارش زرین نامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج رسانه گلستان؛ علی محمد جعفری بیان کرد: این همایش با رویکرد تخصصی نقش و کارکرد رسانه ها در تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری روز شنبه مورخ 27 اردیبهشت ماه 1393 از ساعت 9 صبح تا 12:30 در سالن همایش های سرپرستی شعب بانک ملی استان گلستان (طبقه هفتم) واقع در خیابان شهید بهشتی گرگان جنب مصلی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: از همه اصحاب رسانه استان اعم از رسانه های مکتوب و مجازی شامل مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران، عکاسان خبری و همه فعالان رسانه ای استان دعوت خواهد شد.

جعفری یادآور شد: مدیران کل دستگاه های فرهنگی و اقتصادی، نمایندگان مردم استان در مجلس، مدیران روابط عمومی دستگاه ها و شخصیت های مذهبی استان نیز از جمله مهمانان ویژه این همایش هستند.

وی مهمترین اهداف برگزاری این همایش با توجه به نامگذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه در راستای کمک به توسعه فرهنگی و اقتصادی در جامعه، همچنین ایجاد تحرک و پویایی در رسانه های به عنوان کارآمدترین ابزار و رسانه در جنگ نرم نسبت به منویات و دغدغه های معظم له عنوان کرد و افزود: با برگزاری این همایش امیدواریم ضمن ایجاد وحدت و همدلی در بین رسانه ها، بتوانیم گام مثبتی با توجه به نقش و رسالت رسانه ها در جهت تحقق شعار سال برداریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان تصریح کرد: با توجه به شعار سال و موضوع همایش از دو سخنران کشوری در دو حوزه اقتصاد و فرهنگ دعوت شده، که سخنران حوزه فرهنگ حجه الاسلام و المسلمین سالک رییس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و دکتر قدیری ابیانه (سفیرسابق ج.ا.ا در مکزیک، گواتمالا، بلیز و استرالیا و کارشناس عالی امور استراتژیک وزارت امور خارجه) نیز در حوزه اقتصاد مقاومتی به ایراد سخن خواهند پرداخت.

جعفری در پایان ضمن دعوت از همه فعالان عرصه رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران و ...، از آنان خواست تا در این مراسم حضور گسترده ای داشته باشند.