ضرورت نظارت جدی بر ساخت و سازهای روستایی

زرین نامه: معاون فرماندار علی آبادکتول با اشاره به افزایش خانه سازی در روستاهای این شهرستان، نظارت و کنترل جدی بر روند این ساخت و سازها را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ جلسه اي به منظورحل و فصل اختلاف نظرهاي بوجود آمده بین دستگاه هاي متولي پيرامون احداث ساختمان هاي مسكوني در مناطق روستايي شهرستان علي آباد كتول با حضور ابراهيم احمدي معاون فرماندار شهرستان علي آباد كتول و مديران دستگاه هاي ذیربط برگزارشد.

ابراهيم احمدي معاون فرماندار شهرستان علی آبادکتول در این جلسه گفت: از آنجا كه وضعيت ساخت و سازهاي منازل مسكوني در اكثر روستاهاي بخش هاي مركزي و كمالان رو به افزايش است، نظارت بيشتر بر روند احداث اين منازل در محدوده و قرار داشتن در طرح هادي روستا از اهميت خاصي برخوردار می باشد.

وی با تاکید بر افزایش میزان كنترل دستگاه هاي متولي بر این ساخت و سازها اظهار کرد: كليه مديران طبق دستورالعمل هاي دستگاه خود، باید در خصوص رعايت ضوابط ساخت و ساز در روستاها، همكاري و با متخلفان نيز مطابق قانون برخورد کنند.

احمدی تصریح کرد: اميدواريم با كنترل و نظارت دقيق به اهداف و برنامه هاي مورد نظر رسيده و مشكلات ساخت و ساز به حداقل برسد.

در پايان پس از بحث و تبادل نظر تصميماتي از طرف اعضاء جلسه اتخاذ شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه