مدیران برای حل مشکلات روستاها با جدیت تلاش کنند

زرین نامه: فرماندار علی آبادکتول با اشاره به اهمیت تداوم و شتاب فعالیت ها برای آبادانی روستاها گفت: مديران دستگاه هاي اجرايي بايد در راستاي رفع كمبودها و نيازهاي روستایيان اهتمام جدي داشته باشند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ احمد تجري مفرد در حاشیه بازدید از روستاي بالاچلي بخش كمالان این شهرستان بیان کرد: امروز به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي، تمامي آبادي ها و روستاهاي كشور از لحاظ امكانات اوليه و زيرساخت ها در وضعيت بسيار خوبي قرار دارند.

وی با مقايسه بخش هاي مختلف از جمله راه سازي نسبت به دوران قبل از انقلاب اسلامي اظهار کرد: مناطق محروم در بخش راه، مخابرات، كشاورزي و آب آشاميدني بعد از انقلاب، به پيشرفت قابل توجهي دست يافته اند و در رفع محروميت و آباداني نقاط محروم گام هاي مؤثر و مفيدي نيز برداشته شده است.

تجری با تاکید بر تداوم و شتاب فعالیت ها برای آبادانی روستاها تصریح کرد: مديران دستگاه هاي اجرايي بايد در راستاي رفع كمبودهاو نيازهاي روستایيان اهتمام جدي داشته باشند.

وی افزایش سرعت در حل مشكلات روستاها توسط مدیران ادارات را خواستار شد خاطر نشان کرد: باید از تمام روستاهاي شهرستان بازديد و ضمن آشنايي با ظرفيت ها و استعدادهاي روستا، به مشكلات اهالي روستا نيز رسيدگي و راه حل هاي عملي براي آن اتخاذ شود.

فرماندار شهرستان علی آبادکتول خدمت به خلق خدا و جلب رضايت آنان را افتخاري بزرگ دانست و گفت: شناخت كامل از مشكلات مردم و انتقال صحيح و به موقع آن به مسئولان مي تواند در راستاي رفع اين موارد بسيار مثمر ثمر باشد.

برای مشاهده تصاویر بازدید اینجا کلیک کنید.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه