گلستان تابستان امسال را بدون قطعی برق سپری می‎کند

زرین نامه: مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان بر ضرورت استفاده بهینه مصرف برق تاکید کرد و گفت: در صورت مدیریت مصرف، گلستان تابستان امسال را بدون قطعی برق سپری می‎کند.

به گزارش زرین نامه؛ قاسم شهابی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: از مهرماه سال گذشته برای تعمیرات اساسی خطوطی که ناپایدار هستند برنامه‎ریزی شد، نقاطی که دارای ضعف شدید بودند شناسایی و مشکلات آنها نیز برطرف شده است.

وی از مردم گلستان خواست تا در مصرف بهینه برق اهتمام کنند و افزود: مردم باید تا جایی که امکان دارد در مصرف وسایل برقی الگوی بهینه را مدنظر داشته باشند و از مصارف غیرضروری به شدت پرهیز کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان گفت: استفاده از وسایلی نظیر اتو، لباسشویی و کولر در زمان پیک مصرف باید مورد توجه مردم باشد چراکه استفاده بهینه به مدیریت مصرف بسیار کمک خواهد کرد.

شهابی تصریح کرد: اگر مصرف بی‎رویه برق توسط شهروندان صورت بگیرد تابستان امسال با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی از مردم خواست تا نسبت به سرویس کولرهای خود اقدام کنند و بیان داشت: سرویس کردن کولرها و حتی تمییز کردن فیلتر کولر علاوه بر افزایش 10 الی 20 درصد قدرت سرمایشی، میزان مصرف را نیز کاهش می‎دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان در خصوص مصرف انرژی در زمان پیک مصرف از سوی مشترکین تصریح کرد: در چند سال اخیر با وجود افزایش تعداد مشترکین، میزان پیک مصرفی تغییر نکرده و ساعت اوج مصرف گلستان ثابت مانده است.

شهابی با بیان اینکه 14 فعالیت این شرکت در دفاتر پیشخوان دولت انجام می‎شود، یادآور شد: استان گلستان در زمینه پرداخت الکترونیکی رتبه نخست را در کشور کسب کرده است./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه