رهبری بهترین موضع گیری ها را مخصوصا در زمان فتنه داشته است

زرین نامه: نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان گفت: شخصا انتقادی بر مواضع رهبری نمی بینم و تا جایی که من دقت کردم ایشان بهترین موضع گیری ها مخصوصا در زمان فتنه داشته است.

به گزارش زرین نامه؛ حضرت آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت : انتقاد از رهبری باید در شرایطی باشد که انعکاس خارجی نداشته باشد و ستون خیمه جامعه اسلامی را دچار خدشه نکند و من خودم تا جایی که در رفتار رهبری مطالعه کردم جایی برای انتقاد ندیدم و ممکن است گفته بشود که یک حبّی بین من و ایشان وجود دارد که این حب هم از موضع گیری های ایشان حاصل شده است .

آیت الله حسینی شاهرودی اظهار کرد: من شخصا انتقادی بر مواضع درست و منطقی ایشان نمی بینم و کسانی هم که می خواهند به این حیطه واردشوند باید طوری رفتار کنند که ستون انقلاب صدمه نبیند.

وی گفت: در توصیف ایشان به هر مطلبی وارد بشویم تمامی ندارد، من دقت کردم تمام موضع گیری های ایشان بهترین موضع گیری بود مخصوصا در فتنه بهترین موضع را گرفت چون از نظر شرعی ویژگی رهبری چند چیز است : یکی اینکه در رهبری علاقه دو طرفه بین مردم و رهبر و بالعکس وجود داشته باشد و دوم اینکه رهبر اتمام حجت باید بکند یعنی آنقدر تبیین و توجیه و توضیح بدهد تا افراد اصلاح شوند، امیر مومنان (ع) در جنگ جمل آنقدر صحبت کرد تا یکی از سه محور فتنه جمل دست از جنگ کشیدند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: ویژگی دیگر رهبری اینست که برخی دردها را به جان بخرد و این هم در تمام این نقاط دیدم که رهبر انقلاب همه مصائب و مشکلات را تحمل می کرد و ناسزاها را به جان می خرید ، امام خمینی(ره) هم در جریان قبول قطعنامه گفت که من خودم آن را قبول می کنم و هر چه مسئولین و فرماندهان گفتند ما گردن می گیریم گفت : نه !

آیت الله حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) نیز درصحرای کربلا تا توانست نصیحت کردو عده ای در اثر نصایح امام حسین (ع) به ایشان پیوستند و این ویژگی ها را من در رهبر انقلاب مشاهده کردم .

ایشان بیان کرد: مواضع رهبری در مورد مسائل مختلف به شایستگی و لیاقت والای ایشان بر می گردد و مجلس خبرگان در جلسات شش ماهه خود در مورد مسائل روز و فرهنگ و... بررسی هایی دارد و فوق العاده نسبت به مسائل روز جامعه حساس است ./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه