متن خداحافظی مدیرعامل سابق گاز گلستان با مديران دستگاه هاي اجرايي استان

زرین نامه: مدیرعامل سابق گاز گلستان در متن خداحافظی از مدیران اجرایی دستگاه های استان نوشت: هر چند خداحافظی با شما عزيزان که از مديران خدوم و پرتلاش اين استان سرسبز خصوصاً بهترین دوستان و همراهان بنده هستيد کاری بس دشوار است؛ اما به هر حال هر آمدنی رفتنی دارد و این بار نوبت این بنده سراپا تقصیر است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ رمضانعلی سنگدوینی در متن این خداحافظی نوشته است: 

سپاس خدای را که توفیق خدمت بی منت به بندگانش را نصیب ما کرد و عنایت فرمود تا بخشی از عمر خویش را در جمع باصفا و پرمحبت شما خدمتگزاران صادق نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سپری کنم.

هر چند خداحافظی با شما عزيزان که از مديران خدوم و پرتلاش اين استان سرسبز خصوصاً بهترین دوستان و همراهان بنده هستيد کاری بس دشوار است؛ اما به هر حال هر آمدنی رفتنی دارد و این بار نوبت این بنده سراپا تقصیر است. امروز ايران اسلامي ما سربلندي و پيشرفت خود را مديون خون شهدا، رهبري پيامبرگونه مقام عظماي ولايت، اعتقاد راسخ به ولايت فقيه و پشتيباني چشمگير مردم ولايتمدار و تلاش ، پشتكار و صداقت و هميت شما مديران لايق مي داند و به مدد شما بزرگواران است كه اين چنين به موفقيت هاي چشمگير و عظيم دست مي يابد و پيشرفت و تعالي هرچه بيشتر را بهمراه دارد . بنده هم سعي نمودم به اندازه وسع و توان خودم در اين امر سهيم باشم . نمی دانم چقدر موفق بوده‌ام؟! به هر حال ايران اسلامي ما اهداف و ماموریت های بزرگ و متعددی دارد که در راس آن خدمت رساني به خلق مي باشد كه بي شك بدون تلاش و مديريت شما خدمتگزاران به انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ميسر نمي شود .

علی ایحال دوران خدمت اداری به سرعت می گذرد و آنچه می ماند نقشی است که افراد در دوران مسئولیت خویش به جا می گذارند و خالق هستی به خوبی می داند که نوع بشر ممكن الخطا است و احتمال هر گونه نقص و اشتباه جزء لاینفک اوست؛ لذا از همه برادران و مديران بسيجي و لايق دستگاههاي اجرايي اين استان صمیمانه خواستار عفو و بخشش بوده و چنانچه قصوری داشته ام ،در این دنیا بنده را حلال نمائید .

در پایان ضمن آرزوي موفقيت و سربلندي براي شما تلاشگران عرصه سازندگي و متعهد و دلسوز و تشكر وي‍ژه از همياري و مشاركت بسيار خوب مردم شريف استان كه در تمامي عرصه ها نهايت همكاري را با شركت داشتند، از همه شما بزرگواران خداحافظي نموده و همه شما را به خداوند منان مي سپارم. با امید به رشد و اعتلای ميهن عزيزمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامي عرصه ها.

و من ا... التوفيق

رمضانعلي سنگدويني

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه