سالروز آزادسازی خرمشهر ماندگارترین سند تاریخ انقلاب است

زرین نامه: فرماندار شهرستان علی آبادکتول گفت: آزاد سازي خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 ماندگارترين سند پرافتخار دوران هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ احمد تجری مفرد خرداد در جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول با گراميداشت حماسه سوم بیان کرد: سوم خرداد در حقيقت نمادي از پيروزي، مقاومت، ايثار و روز اضمحلال رژيم بعثي عراق است که بايد براي زنده نگه داشتن اين حماسه تاريخي و به يادماندني بيش از پيش برنامه ريزي کنیم.

وی آزاد سازي خرمشهر از اشغال نيروهاي مهاجم رژيم بعثي عراق توسط رزمندگان غيور اسلام را از جهات زیادی براي کشورمان بسیار ارزشمند و با اهميت دانست و تصریح کرد: رزمندگان ما اين پيروزي بزرگ را با سلاح ايمان و اعتقاد به خداي متعال به دست آوردند.

وي افزود: هرسال با فرا رسيدن اين واقعه تاريخي، ياد و خاطره شهيدان گرانقدر از جمله شهيد جهان آراء زنده مي شود که بايد همه ی ما تداوم بخش راه آنان باشيم

صرفه جویی در مصرف آب نوعی اقتصاد مقاومتی است

تجری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش بینی کاهش منابع آبی کشور اذعان داشت: تنها راه مقابله با بحران آب صرفه جویی، کاهش مصرف بی رویه و مدیریت صحیح این بخش می باشدکه این نوعی اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار شهرستان با تاکید بر ضرورت جلوگیری از مصرف بی اندازه آب اظهار کرد: در مدیریت منابع و تامین آب مصرفی مردم، نیازمند همراهی و مشارکت خود مردم هستیم که اگر اطلاع رسانی درستی انجام شود، قطعاً مردم همکاری می کنند.

تجری خاطر نشان کرد: دستگاه های دولتی شهرستان نیز باید با برنامه ریزی مناسب، اصل صرفه جویی را در رأس کارها و برنامه های خود قرار دهند تا از این مرحله سخت با موفقیت عبور کنیم.

ضرورت نگاه دین مدارانه توسط مدیران

حجت اسلام والمسلمین قاسمی امام جمعه شهر فاضل آباد نیز در این جلسه با اشاره به فرمایشات امام حسین (ع)، آمدن ارباب رجوع پیش مدیران را نعمت دانست و گفت: تحقیر دیگران بزرگترین گناه و مانند جنگ با خداوند است.

وی افزود: مدیر اسلامی باید نگاه دین مدرانه و خدایی داشته باشد زیرا مسئولیت ها امانتی نزد ما هستند که باید در قیامت جوابگوی این ها امانت باشیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه