ثبت نام بیش از 3000 نفر مردم علی آبادکتول در طرح بیمه صندوق همگانی

زرین نامه: رییس بیمه سلامت شهرستان علی آبادکتول از ثبت نام بیش از 3 هزار نفر از مردم این شهرستان در طرح بیمه صندوق همگانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ شاپور آقایی در جلسه شورای اداری شهرستان علی آبادکتول با حضور فرماندار شهرستان درباره اجرای طرح بیمه سلامت همگانی بیان کرد: اجرای طرح بیمه سلامت همگانی و چاپ دفترچه از اول خردادماه آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه قرار گیری بیمه های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، کمیته امداد در این فاز، اظهار کرد: بیمه صندوق همگانی، کسانی که در بیمارستان های دولتی بستری می شوند، را تحت پوشش قرار می دهد.

آقایی تصریح کرد: با اجرای این طرح همه لوازم مصرفی مورد نیاز در بیمارستان های دولتی در دسترس بیماران قرار خواهد گرفت که حداکثر پرداختی بیمه شدگان در بخش بستری 10 درصد و در بخش سرپایی 30 درصد حق ویزیت است.

وی افزود: بیمه شدگان روستایی و حاشیه و شهرهای زیر 20 هزار نفر نیز فقط 5 درصد هزینه ها را در بخش بستری بیمارستان های دولتی پرداخت خواهند کرد.

رییس بیمه سلامت شهرستان علی آبادکتول در پایان سخنان خود با اعلام ثبت نام بیش از 3 هزار نفر از مردم شهرستان علی آبادکتول (که تاکنون تحت پوشش هیچ گونه بیمه ای نبوده اند،) در طرح بیمه صندوق همگانی گفت: از امروز اول خرداد ماه چاپ دفترچه برای این افراد آغاز می می شود.

طرح جامع تحول سلامت رضایت عمومی مردم را به دنبال دارد

فرماندار شهرستان علی آبادکتول نیز در این جلسه با اشاره به طرح تحول سلامت در کشور بیان کرد: اجرای کامل طرح جامع تحول سلامت با ایجاد رضایت و اعتماد عمومی مردم، خدمتی ماندگار از دولت یازدهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

احمد تجری مفرد طرح تحول سلامت از هم اکنون در دورترین نقاط کشور برای مردم و بیماران قابل درک دانست و افزود: اختصاص 90 هزار میلیارد ریال برای اجرای این برنامه از محل در آمدهای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها و هزینه های جاری کشور بیانگر اهتمام اجرای کامل این طرح از سوی دولت است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه