ساخت مرکز بهداشت شماره 1 علی آبادکتول در انتظار تحقق وعده ها+تصاویر

زرین نامه: در حالی که رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در تیر ماه سال گذشته وعده اعطای 600 میلیون تومان بابت ساخت مرکز بهداشتی و درمانی شماره یک شهرستان علی‌آبادکتول را داده بود، ولی تاکنون این وعده محقق نشده است.

در این زمینه یزدان نادر خانی عضو مجمع خیرین سلامت شهرستان علی آبادکتول در گفتگو با خبرنگار زرین نامه گفت: با توجه به این که بخش شرقی شهرستان فاقد درمانگاه بود، سال 90 با همکاری تعدادی از خیرین، ساختمان قدیمی حمام گلشن به متراژ 2 هزار و 400 متر مربع که بخشی از آن نیز وقف سلامت بود، خریداری و تخریب شد.

وی اظهار کرد: تصمیم مجمع خیرین سلامت بر این است که این مرکز بهداشتی و درمانی در خیابان گلشن، با بخش های مختلفی از جمله رادیولوژی، دندان پزشکی و آزمایشگاه ساخته شود.

نادرخانی با اشاره به کلنگ زنی و وعده 600 میلیونی دکتر ریاحی رئیس دانشگاه برای ساخت این درمانگاه در سال گذشته تصریح کرد: متاسفانه پیگیری های ما برای جذب اعتبار وعده داده شده هنوز به نتیجه ای نرسیده است و با گذشت نزدیک به یک سال از این وعده، ما شرمنده مردم شده ایم.

وی با انتقاد از خُلف وعده مسئولین اذعان داشت: اگر می دانستیم قرار است، کمکی نشود، لااقل زمینی با متراژ کمتر می خریدیم و با کمک مردم و خیرین عملیات ساخت را آغاز می کردیم.

نادرخانی با اشاره به تبعات این خلف وعده ادامه داد: متاسفانه کمک های مردمی برای ساخت این درمانگاه نیز بخاطر این وقفه ی زمانی طولانی، قطع شده است.

عضو مجمع خیرین سلامت همچنین به تغییر اعتبار وعده داده شده از مبلغ 600 میلیون تومان به 400 و سپس 250 تا 200 میلیون تومان اشاره کرد و گفت: از سوی نماینده نیز پیگیری هایی انجام شد و دستور اعطای 200 میلیون تومان برای ساخت این درمانگاه از وزیر بهداشت و درمان کشور به دانشگاه علوم پزشکی گلستان داده شد، که این مسئله تاکنون عملی نشده است.

MARKAZ 1.JPG - 86.15 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه