به مناسبت روز پاسدار / سپاه نينوا بيدار در عرصه ها

زرین نامه: سپاه نينوا گلستان كه منتزع شده از لشگر 25 كربلا مازندارن بوده امروز تبديل به يكي از دژهاي مستحكم ايران اسلامي در مقابل زياده خواهي و دريوزگي دشمنان اين مرز و بوم كه تلاش غير قابل انكاري براي ايجاد تفرقه در منطقه چند قوميتي و مذهبي استان گلستان دارند، شده است.

به گزارش زرین نامه؛ ميلاد مبارک امام حسين ( ع ) روز پاسدار ناميده شده است . روزي كه بي شك در خور شان و نام بزرگواراني است كه در روزهاي تاريخي 8 سال دفاع مقدس خالصانه گوي سبقت شهادت و رشادت و ايثار را از يكديگر مي ربودند و در دوران پس از جنگ سلامت و صلابت را به نمايش گذاشتند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي امروز نه صرفا يك نهاد نظامي انقلابي بلكه لشگري مخلص در راستاي عدالت جهاني و تحقق آرمانهاي بشري در عرصه بين المللي است.

سپاه نينوا گلستان كه منتزع شده از لشگر 25 كربلا مازندارن بوده امروز تبديل به يكي از دژهاي مستحكم ايران اسلامي در مقابل زياده خواهي و دريوزگي دشمنان اين مرز و بوم كه تلاش غير قابل انكاري براي ايجاد تفرقه در منطقه چند قوميتي و مذهبي استان گلستان دارند، شده است.

حضور پر رنگ سپاه نينوا گلستان در جهاد اقتصادي از شرق تا غرب استان و حمايت از توليد كنندگان بومي در كنار آمادگي دفاعي حركتي پسنديده و ستودني است.

آنچه سپاه پاسداران را از ويژگي هاي مطلوب تري برخوردار مي كند تنظيم تاكتيك هاي دفاعي و استراتژيستي مترادف با استراتژي كلان نظام بوده و اين رويكرد در گفته هاي فرماندهان ارشد و عملكرد مجموعه سپاه در حمايت از همه دولتهاي پس از جنگ 8 ساله فرض مسلم تلقي مي گردد.

تعامل تنگاتنگ و صميمانه سپاه نينوا گلستان با لشگر 30 گرگان ، تعامل با نماينده ولي فقيه ، تعامل با مجموعه استانداري گلستان از بدو تاسيس تا كنون و همچنين تعامل با مجمع نمايندگان استان گلستان در مجلس شوراي اسلامي نمونه هايي از تلاش هاي غير قابل انكار سپاه منطقه ما در سال هاي اخير در راستای توسعه و آبادانی استان بوده است .

مجموعه فعاليت هاي سپاه نينوا صرفا به مسائل امنيتي ، دفاعي و اقتصادي خلاصه نمي شود چرا كه حضور پر رنگ سپاه گلستان در حوزه هاي فرهنگي و اجتماعی نيز قابل رصد مي باشد ؛ صدر فعاليت هاي فرهنگي سپاه نينوا در گراميداشت و زنده نگاه داشتن ياد 4000 شهيد استان گلستان ، سفرهاي متعدد سردار نقدي فرمانده محترم بسيج مستضعفان كشور به استان گلستان به مناسبت هاي فرهنگي گوناگون و همچنين سازماندهي 12 هزار حلقه صالحین در گروههای 22 نفره در سطح استان گلستان به منظور مصونيت و مقابله با جنگ نرم از مجموعه فعاليتهاي فرهنگي سپاه پر افتخار نينوا گلستان مي باشد.

مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ، شجره طيبه نظام مردمي ايران و نيروهاي جان بر كف آن فرزندان اين آب و خاك اند تا سپاه هست امنيت و آرامش از مولفه هاي بديهي اين مرز بوم بوده و استقلال كشور خدشه ناپذير خواهد ماند . اين مهم از سوي دشمنان ايران اسلامي درك شده و به همين دليل سپاه در راس تهاجم آنان قرار دارد.

حامد صمدلويي - دکترای علوم سیاسی

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه