معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی کشور از جنگل کبودوال بازدید  کرد+ تصاویر

زرین نامه: معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی کشور به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از پروژه های گردشگری جنگل کودوال در شهرستان علی آبادکتول بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ این بازدید توسط سعید شیرکوند معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی کشور به همراه نوروزی نماینده مردم علی آبادکتول و بخش کمالان در مجلس شورای اسلامی، تجری مفرد فرماندار شهرستان و عباسي مدیر اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انجام شد.

همچنین در حاشیه این بازدید، نشست هم اندیشی در با هدف توسعه صنعت گردشگری شهرستان علی آباد کتول بخصوص پارک جنگلی کبودوال در فرمانداری این شهرستان تشکیل که هر یک از اعضاء در خصوص توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان نظرات خود را بیان کردند.

 شیرکوند در این نشست با اشاره به به تاکید ریاست جمهوری براینکه تحول در گردشگری، تحول عظیمی را در کشور ایجاد خواهد کرد، گفت: نیاز است مسئولین در بخش گردشگری داشته باشند.

معاون سرمایه گذاری و برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی کشور در پایان وعده داد که اعتباراتی بصورت ویژه برای رونق و توسعه زیر ساخت های گردشگری این شهرستان اختصاص داده شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه