سخنرانی "احمدی‌نژاد" در پنجمین سالگرد مناظره جنجالی‌اش با "موسوی"

زرین نامه: اگرچه پیش از این هم برخی نشانه‌ها از این شکستن حکایت داشت. مثلا اواخر سال گذشته او به همراه الهام پای سخنرانی حاج مهدی ارضی نشست و تعطیلات عید هم دوبار به بازدید کاروان راهیان نور رفت و چند جمله‌ای گفت.

به گزارش زرین نامه؛ شامگاه امروز رییس دولت نهم و دهم در مسجد « حجت‌ابن‌الحسن » مشهد سخنرانی می‌کند . این خبری است که « فارس » منتشر کرده و رسانه‌ها از آن به‌ عنوان نخستین سخنرانی « احمدی‌نژاد » پس از تحویل کلید نهاد ریاست‌جمهوری یاد کرده‌اند .

سخنرانی‌ای که در پنجمین سالگرد مناظره جنجالی «محمود احمدی‌نژاد» با «میرحسین موسوی» در سیزدهم خردادماه 1388 صورت می‌گیرد.

« احمدی‌نژاد » از وقتی پاستور را به « روحانی » تحویل داد در سکوت فرو رفت . خودش البته این را قبول ندارد . مانند همیشه با شیوه پاسخ دهی ویژه خود با طنز به خبرنگاران گفته « سکوت را نشانم بدهید تا بشکنم » اما نزدیکانش می‌گویند « احمدی‌نژاد » گفته‌ است فعلا قصد نظارت دارد و سکوت را بر خود « تکلیف » کرده و ماموریت پاسخگویی را به برخی یاران واگذار کرده است، ماموریتی که چندان کامل نیست.

تا پیش از این « جوانفکر » و « داوری » - که به تازگی بازداشت شده‌ - این ماموریت را انجام می‌دادند. اگر چه خودشان تکذیب می‌کردند که ماموریت مستقیمی به آنها محول شده است.

با این حال اخیرا گفته شده که « الهام » هم به جمع سخنگویان غیررسمی « احمدی‌نژاد » افزوده شده است. حالا ناظران منتظرند تا ببینند آیا این « سکوت » امروز شکسته می‌شود ؟

اگرچه پیش از این هم برخی نشانه‌ها از این شکستن حکایت داشت . مثلا اواخر سال گذشته او به همراه الهام پای سخنرانی حاج مهدی ارضی نشست و تعطیلات عید هم دوبار به بازدید کاروان راهیان نور رفت و چند جمله‌ای گفت . اگرچه سخنانش کلی بود و بی‌ارتباط به حرف‌ها و حواشی و انتقاداتی که این چندماهه از دولت او اوج گرفته‌ ، است . با این حال همین چند قدم را برخی به آغاز تحرکات و شکست سکوت تعبیر کردند. / شرق

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه