مراسم سالگرد ارتحال امام روح الله در علی آبادکتول برگزار شد+ تصاویر

زرین نامه: مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مساجد شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ مراسم بزرگداشت سالگرد امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهرستان علی آبادکتول با حضور آیت الله شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسئولین ادارات و مردم این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی امام جمعه شهرستان علی آبادکتول در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) خود را تسلیم امر خدا کرد و این راز ماندگاری ایشان در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به تاکیدات معمار کبیر انقلاب اسلامی بر وحدت گفت: امام خمینی (ره) کمتر سخنرانی داشته اند که در آن سخنی از وحدت مسلمانان بیان نکرده باشد و این نشانه اهمیت وحدت برای پیروزی بر دشمنان اسلام و کشور است.

موسوی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تهدیدات ماهواره ها گفت: دشمن کشورمان را علیرقم تحریم اقتصادی، هیچ گاه تحریم برنامه های ماهواه ای نکرد چرا که برنامه های مخرب ماهواره ای یک راهبرد اساسی دشمن برای فروپاشی خانواده های ایرانی است.

وی با انتقاد از ورود ماهواره ها به خانواده های ایرانی تصریح کرد: متاسفانه پدران ابتدا با ورود ماهواره به منازل، با دست خود بر کانون خانواده سم پاشی می کنند و سپس با دیدن بی مهری های همسر و رفتارهای ناصحیح فرزندان، به دنبال چاره می گردند.

امام جمعه شهرستان علی آبادکتول برنامه های ماهواره ای را خلاف دستوارت خداوند دانست و گفت: برخی می گویند ما از ماهواره در راستای کسب آگاهی از مسائل علمی و جهان استفاده می کنیم، در صورتی که ضرر برنامه های ماهواره ای برای اعضای خانواده بیش از میزان آگاهی و علمی است که می خواهد به ما انتقال دهد

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه