حضور دائم سردار در اینترنت کار دستش داد!

زرین نامه: این حضور دائمی در شبکه‌های اجتماعی و گذاشتن عکس‌های متعدد در صحفه شخصی بالاخره کار دست «سردار آزمون» داد!

به گزارش زرین نامه؛ بنا بر گفته یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال، وقتی "سردار آزمون" در یکی از جلسات فنی تیم‌ملی بزرگسالان و در حالی که همه به دقت داشتند به جلو نگاه می‌کردند، با شیطنت عکسی از خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت تا از همان روز دهان‌های نزدیک به گوش مرد پرتغالی پشت سرش صفحه بگذارند و او از چشم کارلوس‌ کی‌روش بیفتد…

و سرانجام ظهر یکشنبه گذشته لیست نهایی تیم‌ملی برای حضور در جام‌جهانی از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد که در آن نام سردار آزمون بازیکن جوان و آینده‌دار کشورمان به‌چشم نمی‌خورد!

جوانی که پیش از این گفته می‌شد از آث‌میلان، لیورپول، آرسنال و حتی بارسلونا پیشنهاد دارد و به شدت مورد توجه سرمربی پرتغالی تیم‌ملی است اما به یکباره همه چیز عوض شد.

سردار آزمون در بازگشت تیم‌ملی به تهران از اردوی اتریش، راهی گنبدکاووس شد تا در کنار خانواده خود کمی استراحت کند و سپس مهیای حضور در جام‌جهانی شود اما…

نکته دردناک آنجایی بود که مادر سردار آزمون طبق یک سنت قدیمی در میان مردمان ترکمن برای سلامتی و موفقیت پسرش گوسفند کشت، چکدلمه (نوعی استانبولی که ترکمن‌ها به روش خود پخته و با دست تناول می‌شود) پخت و مردم و اهالی محل را دعوت کرد و حسابی سور داد، غافل از آن‌که سرمربی تیم ملی سردار آزمون را خط خواهد زد.

آزمون جوان ظهر یکشنبه در حالی که بعد از انتشار فهرست نهایی تیم‌ملی شوکه به‌نظر می‌رسید در جواب خبرنگاران عنوان کرد شرایط مصاحبه کردن را ندارد.

از آن طرف خلیل آزمون پدر سردار که در گذشته یکی از والیبالیست‌های خوب گنبد و ایران به‌شمار می‌رفت با لحنی دلخور و ناراحت به همکار ما گفت: «پسرم نای صحبت کردن ندارد. هیچ‌کس باورش نمی‌شد که سردار را از تیم‌ملی خط زده باشند. کی‌روش باید در این باره جواب بدهد. کدام بازیکن را بهتر از او می‌دانستند که به جام‌جهانی ببرند؟ حتی یک نفر هم در ایران فکرش را نمی‌کرد که سردار خط بخورد و…!»

چه می‌شود کرد؟ پدر است و نمی‌تواند یأس و نومیدی فرزند را ببیند اما نکته عجیب و تأسف‌آور در این بین اینکه در آن مقاطعی که سردار آزمون عکس‌های جالب و بعضا عجیب خود را در صفحات اجتماعی به اشتراک می‌گذاشت حواس کسی نبود تا به این جوان تذکر بدهد. به او یادآوری کند باید با تمرکز بیشتری به تمرین بپردازد و هنوز برایش زود است تا این‌قدر در شبکه‌های اجتماعی دیده شود./جام نیوز

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه