تشکیل کمیته سرمایه گذاری در شهرداری فاضل آباد

زرین نامه: شهردار فاضل آباد از تشكیل كمیته ستاد سرمایه گذاری شهرداری این شهر با حضور اعضای شورای شهر، شهرداری و کارشناسان خبره در سرمایه گذاری خبر داد.

محسن سمیعی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه با اعلام این خبر گفت: اعضای این کمیته را اعضای شورای اسلامی شهر، نمایندگان شهرداری اعم از کارشناسان حقوقی، فنی، اداری و مالی و کارشناسان خبره در مسایل سرمایه گذاری تشکیل می دهند.

وی با اشاره به اینکه بودجه مصوب شهرداری فاضل آباد به تنهایی قادر به ایجاد تحول عمرانی و خدماتی در شهر نیست، اظهار کرد: باید نگاه و رویکردها اصلاح و امنیت در جذب سرمایه گذار از نظر تضمین روند مراتب اداری و برخورداری از اعتماد عمومی شهروندان در این زمینه، ایجاد شود.

سمیعی تصریح کرد: باید توان نهفته در بازار سرمایه ای که در دست مردم و بخش های خصوصی می باشد را با برنامه ریزی و ترسیم نقشه راه در مسیر توسعه شهر قرار دهیم.

وی اذعان داشت: یکی از رویکردهای اصلی در حوزه های مدیریت شهری، کاهش وابستگی به کمک های دولتی، عوارض، حرکت به سمت شناسایی درآمدهای پایدار، روش ها و ابزارهای نوین تامین منابع مالی در مدیریت شهری است.

شهردار فاضل آباد تاکید کرد: جذب سرمایه های بخش خصوصی برای اجرای پروژه های شهری از روش های معبتر تامین منابع مالی در حوزه مدیریت شهر است.

سمیعی در پایان شهر فاضل آباد را در حوزه جذب سرمایه گذاری دارای ظرفیت های بکر و ویژه ای دانست و اعلام کرد: در حال حاضر طرح احداث پارکینگ عمومی با مشارکت بخش خصوصی که به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده و احداث مجتمع های تجاری، احیاء پارک های محله ای با رویکرد جدید، احداث جایگاه چند منظوره سوخت از طرح های سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی می باشد که در دستور کار این کمیته سرمایه گذاری شهر فاضل آباد قرار دارد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه