اخبار کوتاه علی آباد کتول

زرین نامه: ملاقات نماینده علی آباد کتول و بخش کمالان با رئیس جمهور و رئیس بانک کشاورزی و نواختن زنگ شیر در مدارس علی آباد کتول توسط فرماندار و راه یابی دختر نوجوان گلستانی به تیم ملی فوتبال، اخبار کوتاه این هفته شهرستان علی آباد کتول می باشد.

نماینده علی آبادکتول خواستار اجرای سریعتر مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور شد

به گزارش خبرنگار زرین نامه، رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد کتول در ملاقات با رئیس جمهور کشور، گلایه های خود و مردم شهرستان علی آباد کتول از عدم اجرای مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور به شهرستان علی آباد کتول را بیان کرد و خواستار تسریع در روند اجرایی این مصوبات شد.

 احداث دانشگاه صنعتی در شهرستان علی آبادکتول، احداث راه ارتباطی علی آباد کتول به شاهرود از طریق جاده ابر، گاز رسانی به روستاه های دهنه محمدآباد کتول و زرین گل و چند مصوبه دیگر از جمله بحث های مطرح شده نوروزی با رئیس جمهور بود.

احمدی نژاد در پاسخ به گلایه های نماینده علی آبادکتول و بخش کمالان قول داد، با تشکیل جلسه ای فوق العاده با مسئولین زیربط، علت عدم اجرای مصوبات هیئت دولت به استان گلستان به ویژه شهرستان علی آبادکتول را پیگیری کند.


بانک کشاورزی باید بازوی کشاورزان باشد

 نماینده علی آباد کتول و بخش کمالان، در دیدار با طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: بانک کشاورزی باید بازوی کشاورزان باشد.

رحمت اله نوروزی اظهار داشت: بانک کشاورزی نباید با اتخاذ تصمیمات سخت، راه را بر کشاورزان زحمتکش ببندد.

وی افزود: ارائه مجوز پرداخت وام طرح های اشباه شده دردی از جوانان بیکار دواء نمی کند و سبب می شود جوانان بیکاران را به بیکاران بدهکار تبدیل می کند.

زنگ شیر در مدارس علی آباد کتول نواخته شد

مراسم زنگ شير مدارس به صورت متمرکز(نمادين) در مدرسه قائم (عج) شهرستان علی آباد کتول با حضورکی پور فرماندار، خالقی مدیر شبکه بهداشت و درمان و پیری مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

خالقی ضمن اشاره به فواید شیر اظهار داشت: شيرغذای کاملی است و اگر بچه ها در کودکی شير مصرف کنند هرگز در پيری دچار عارضه های مختلف نمی شوند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: اگر خواهان بدنی سالم و بدون عارضه هستيد، شير را از برنامه غذايی خود حذف نکنيد و به نوشيدن شير که منبع غنی از انواع ويتامين ها و املاح به ويژه کلسيم است غافل نشوید.

به گزارش زرین نامه در پایان مراسم با نواختن زنگ شير توسط فرماندار علی آباد کتول شیربین در بین دانش آموزان توزیع شد.

دختر نوجوان گلستانی به تیم ملی فوتبال راه یافت

فاطمه مزیدی دختر نوجوان فوتبالیست علی آبادی به تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت شد.

 این فوتبالیست نوجوان گلستانی در طرح استعدادیابی نوجوانان شرکت کرد که با پذیرش از سوی فدراسیون فوتبال به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت شد.

 وی تاکنون به همراه تیم ملی به مسابقات آسیایی در کشور سریلانکا اعزام شده و مقام سومی را به همراه تیم ملی نوجوانان کسب کرد.

 اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان دختران ایران برای اعزام به مسابقات آسیایی 2013 اواخر امسال در یکی از کشورهای آسیایی برگزار می شود.  مزیدی تنها نوجوان گلستانی است که به این بازیها راه می یابد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه