حضرت علی اکبر (ع) یک مدل رفتاری است

زرین نامه: استاندار گلستان گفت: حضرت علی اکبر (ع) یک مدل رفتاری است که می‏توان از آن درس‏های زیادی گرفت.

به گزارش زرین نامه؛ حسن صادقلو پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از جوانان استان گلستان و نماینده ولی فقیه که در مسجد گلشن گرگان برگزار شد با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع)، اظهار داشت: ما در این صحنه‏ها به دنبال تشریفات نیستیم بلکه فراتر از آن حضرت علی اکبر (ع) را یک مدل رفتاری می‏دانیم و آن را برای خودمان الگو قرار می‏دهیم.

وی اضافه کرد: جوان بنی‏هاشم (ع) روح بلندی داشت که جلوه‌های این روح بزرگ در بسیاری از میادین به خصوص در عاشورا زبانزد خاص و عام است از این جهت ایشان یک مدل و الگو محسوب میشوند.

صادقلو همچنین عنوان داشت: حضرت علی‏اکبر (ع) کارآمدترین جوان هستی هستند و دلیل نامگذاری میلاد آن حضرت به روز جوان نیز به دلیل همان کارآمدی جهان شمول است.

وی تأکید کرد: حضرت علی اکبر (ع) در عمر کم خود بزرگترین مدیریت عمر را کردند، درست است که جوانی بزرگ‏ترین ثروت خدادادی محسوب می‏شود ولی مهم‌تر از آن نوع مدیریت این دوران است چه بسا کسانی که سه ساله ره 100 ساله رفتند و چه بسیار مردمانی که در 100 سال نتوانستند یک سال زندگی کنند.

حضرت علی اکبر (ع) بنیانگذار روح بلند و ایثار در صحنه هستی است

استاندار گلستان جوان بنی‏هاشم را به لحاظ مدیریت عمر بنیانگذار روح بلند و ایثار در صحنه هستی خواند و گفت: آن حضرت در رفتار مدل و الگوی کاملی هستند که امیدواریم این مدل بر روح جمیع جوانان ساطع بشود.

صادقلو در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه توسعه استان قبل از اینکه سخت‏افزاری باشد نرم‏افزاری است، تصریح کرد: منطق انقلاب گفتمانی است که همه ظرفیت‏ها را به صحنه می‏خواند و آرامش را در تمام نوع تفکرها حاکم می‏کند از این‏رو باید سعی کنیم روح واحدی بشویم و نگاه ما به مشکلات اساسی استان باشد.

وی با تأکید بر لزوم ایجاد تعامل در سطح عمومی استان، عنوان داشت: جو عمومی استان به خصوص جوانها باید کمک کنند با وجود سلایق مختلف همگی جمع شویم تا مشکلات اساسی استان را حل کنیم.

استاندار گلستان در پایان تأکید کرد: نباید بگذاریم تداخل و یک‏سویه نگری مانع از تعامل شود بلکه زمانی که مشکلات واقعی استان را با تعدد افکار بتوانیم احصا کنیم آن وقت تعامل ایجاد خواهد شد./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه