مجتمع فرهنگی هنری شهرداری فاضل آباد  راه اندازی می شود

زرین نامه: شهردار فاضل آباد از راه اندازی مجتمع فرهنگی و هنری شهرداری با هدف تامین نیازهای فرهنگی، هنری و آموزشی شهروندان خبر داد.

محسن سمیعی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: رسالت توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، آموزش شهروندی، خانواده و ... در سطح کلان شهرها بر عهده سازمان های فرهنگی و ورزشی است.

وی با اشاره به روند واگذاری مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به شهرداری اظهار کرد: شهرداری فاضل آباد با اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر، مدیریت مجتمع فرهنگی و هنری فاضل آباد را در اختیار یکی از هنرمندان استانی قرار خواهد داد تا در حیطه وظایف محوله نسبت به انجام فعالیت های فرهنگی و هنری اقدام کند.

سمیعی راه اندازی کتاب خانه و ارائه خدمات کتابخانه ای، راه اندازی فروشگاه اقلام فرهنگی، سینما، تئاتر، اجرای برنامه های نمایشی ویژه کودکان و نوجوانان، اجرای کنسرت موسیقی، کافی نت و کلاس های آموزشی، خدمات مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، مشارکت خانواده و دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی و آموزشی با عنوان شهردارخانواده را از برنامه های قابل ارائه مجتمع فرهنگی و هنری شهر فاضل آباد برشمرد.

سمیعی ایجاد فرصت های پژوهشی و حمایت از مطالعات فرهنگی- اجتماعی را از نتایج مثبت راه اندازی این مجتمع عنوان کرد و افزود: حمایت از گروه های جوان با هدف دهی به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، آموزش پیشه، هنر و مفاهیم مرتبط با اصول شهروندی و فعالیت های اجتماعی، غنی سازی اوقات فراغت شهروندان با ایجاد تفریحات سالم و آماده سازی آن ها برای نقش های مثبت اجتماعی از دیگر برنامه های این مجتمع فرهنگی هنری است.

شهردار فاضل آباد در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش در ارتقاء سطح دانش عمومی و فرهنگ شهروندان گفت: کارگاه های آموزشی پیشگیری از دیابت، ایدز و آسیب های اجتماعی، اصول شهروندی، جشنواره محله ای، نمایشگاه و کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء سطح مهارت زندگی شهروندان نیز در این مجتمع فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه