نمایشگاه محبان المهدی (عج) در علی آبادکتول برگزار شد+ تصاویر

زرین نامه: نمایشگاه هیئت فرهنگی مذهبی محبان المهدی (عج) به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت امام عصر (عج) در گلزار شهدای گمنام علی آبادکتول برگزار شد.

مهدی سوخت سرایی مسئول اجرایی نمایشگاه فرهنگی مذهبی هیئت محبان المهدی (عج) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: این نمایشگاه در چهارمین سال برپایی خود به مناسبت ولادت امام عصر (عج)، غرفه هایی با موضوع عفاف و حجاب، سیره شهدا، امر به معروف و نهی از منکر، ولایت فقیه و عرضه محصولات فرهنگی برگزار شد.

وی با اشاره به برپایی این نمایشگاه به همت هیئت محبان المهدی (عج) خارکلاته اظهار کرد: برای انتخاب بخش های مختلف نمایشگاه، ابتدا آسیب شناسی در سطح شهرستان علی آبادکتول انجام و سپس بر اساس نیازها فرهنگی، اجتماعی و مذهبی شهرستان، عناوین غرفه ها انتخاب و راه اندازی شد.

سوخت سرایی همچنین از عرضه 240 جلد کتاب در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این کتاب ها با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، مهدویت و سیره شهدا از 21 تا 24 خردادماه، برای علاقه مندان در نمایشگاه محبان المهدی (عج) عرضه شد.

وی با اشاره به فعالیت 30 نفر از جوانان عضو هیئت محبان المهدی (عج) محله خارکلاته شهرستان علی آبادکتول، یادآور شد: این هیئت در سال 1388 تاسیس و در طول سال برنامه های فرهنگی مذهبی را با توجه به مناسبت های مختلف برگزار می کند.

مسئول اجرایی این نمایشگاه در پایان گفت: فعالیت های فرهنگی تاثیر مثبتی در ترویج فرهنگ اسلامی دارد که لازم است مسئولین ذیربط ادارات و نهادها از چنین فعالیت هایی که به صورت خودجوش توسط جوانان شهرستان انجام می شود، در جهت کاهش آسیب های موجود در جامعه حمایت کنند.

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه