ظهور امام زمان (عج) نور معنویت را در زمین می گستراند

زرین نامه: امام جمعه علي آباد کتول ظهور حضرت مهدي (عج) را باعث گسترش امنيت، ثروت، بي نيازي مردم ، از بين بردن ظلم و ستم و تابيدن نور معنويت در جهان دانست.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ مراسم جشن اعیاد شعبانیه با حضور امام جمعه، مسئول ستاد اقامه نماز، رییس، کارکنان و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان علی آبادکتول برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی موسوی امام جمعه شهرستان در این مراسم در ابتدا با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر (ع) و بیان خصوصیات و فضائل اخلاقی ایشان گفت: دشمن اسلام و بشریت به دنبال راه های خطا، بد و شیطانی است که عاقبتی جز تزلزل و فراوانی مشکلات خانواد ها نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: ما باید بر خلاف خواسته دشمن شخصیت هایی همچون حضرت علی اکبر (ع) را الگو و سرمشق خود قرار دهیم و از زندگانی این بزرگان، مانند گاندی که بنا به گفته خودش آزادگی را از حضرت سید الشهدا (ع) و شهدای کربلا آموخت، تاسی بگیریم.

موسوی در ادامه سخنانش با اشاره به روایتی از رسول مکرم اسلام (ص) درباره نهضت و قیام حضرت مهدی ( عج)تصریح کرد: "هرکس خروج و قیام (نهضت ) حضرت مهدی ( عج) را انکار کند، اسلام را انکار کرده است".

وی با اشاره به روایتی دیگر از پیامبر اسلام (ص) و همچنین جنگ ها، تعدی ها، ظلم و ستمی که در کشورهای عراق، سوریه و .. وجود دارد را حجت های خدا بر مردم دانست و اذعان داشت: ظهور حضرت مهدی (عج) باعث امنیت، ثروت، بی نیازی مردم، از بین رفتن ظلم و ستم در جهان، روشن شدن زمین با نور باریتعالی و نور معنویت می شود.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه