رضایت مشتری عامل افزایش تولید ملی است

زرین نامه: رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان کشور گفت: هدف توزیع کنندگان جلب رضایت مشتری است و این رضایتمندی عامل افزایش تولیدملی می شود.

به گزارش زرین نامه؛ سید محمدجعفری، رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان کشور، دیروز بعدازظهر (25 خرداد) در سمینار استانی شرکت یاس و پارس همراه در گرگان، افزود: در انجمن ملی، چرخه اقتصادی بر سه شاخصه تولید، توزیع و مصرف استوار است.

وی حمایت کنندگان این بخش را گروه های مردمی، غیرسیاسی و غیردولتی عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا انجمن هایی به عنوان حامیان مصرف کنندگان تشکیل شده است.

جعفری تعداد این انجمن های فعال را بیش از 320 انجمن در سطح شهرستان ها نام برد و تصریح کرد: مصرف کننده کل ملت ایران است و هر تولید کننده نیز خود مصرف کننده مواد اولیه است.

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان کشور با بیان اینکه مصرف کنندگان حقوقی بر تولید کننده دارند، اذعان داشت: در مسیر احصای حقوق مصرف کنندگان باید حرکت کنیم و جهت استیفای آن باید سراغ تولید کنندگان برویم.

جعفری ادامه داد: در نگاه کلان اقتصادی باید منافع مصرف کننده و تولید کننده را توأمان با هم در نظر بگیریم تا با ایجاد توازن بین آن ها به هدف مطلوب نائل شویم.

وی قیمت پایین، کیفیت بالا و دریافت خدمات کامل تر را از خواسته های مشتریان و مصرف کنندگان دانست و افزود: رضایتمندی در این قشر زمانی رخ می دهد که مصادیقی مانند کیفیت، قیمت و ارائه خدمات پس از فروش رعایت شود.

رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان کشور بیان داشت: در جامعه ای که اقتصاد سالم دارد، همت و تلاش عرضه کننده و تولید کننده در بازار رقابتی، توجه به مصرف کننده است.

جعفری به اصول سازمان ملل در خصوص رعایت حق مصرف کننده اشاره کرد و اظهار داشت: توزیع کنندگان درصدد جلب رضایت مشتری هستند و این رضایتمندی تولید ملی را افزایش می دهد./شبستان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه