ملت ها دمکراسی آمریکا را می فهمند / وقتی دمکراسی جواب نداد به دنبال اسلحه می روند!

زرین نامه: امروز نوبت به عراق رسیده است تا با سیاستهای مداخله جویانه غرب به رهبری آمریکا یکی دیگر از کشورهای مهم و تاثیرگزار با بیش از 60 درصد مردم مسلمان شیعه در آتش قومیت گرایی با رهبری آمریکا به آتش کشیده شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از رادکانا، پس از لبیی، مصر و سوریه دور جدید سیاست های کاخ سفید برای خاورمیانه با شکست مفتضحانه در سوریه و پیروزی حداکثری بشار اسد اینبار سگان هار آمریکا که لباس داعش پوشیده اند رو به عراق آوردند.

امروز نوبت به عراق رسیده است تا با سیاستهای مداخله جویانه غرب به رهبری آمریکا یکی دیگر از کشورهای مهم و تاثیرگزار با بیش از ۶۰ درصد مردم مسلمان شیعه در آتش قومیت گرایی با رهبری آمریکا به آتش کشیده شود.

امروز دلیل حضور بیش از ۱۵هزار آمریکایی در پایگاه های آمریکا در عراق روشن تر فهمیده می شود و به یاد سخنان امام در سال ۵۷ پس از اشغال سفارتخانه آمریکا در ایران می افتیم که امام (ره) گفتند: این سفارتخانه نیست این جاسوس خانه است و حالا با اخبار واصله مرکز فرماندهی داعش سفارت آمریکاست.

تا دیروز سعی آمریکا بر این بود که در سوریه و عراق با شارژ دوستان خود در انتخابات پیروز شود ولی با شکست قطعی و انتخاب بجای مردم در سوریه و عراق می بینیم که پس از فجایع سوریه اینبار نوبت عراق است تا در راه آرمانهای واقعی و انسانی و حرکت در مسیر واقعی دمکراسی و مردم سالاری و انتخاب نشدن دوستان استعمارشان دست یه جنایات جدیدی زده و با حمایت از تروریستهای داعش امنیت کشور عراق را هدف قرار داده و با مداخله آشکار تروریستی با در اختیار گذاردن اسلحه و امکانات نظامی تمامیت ارضی عراق را مورد تجاوز قرار داده و مردم بیگناه را گوشت دم توپ کرده و بی دلیل به قتل عام مردم بی گناه در عراق می پردازد.

شاهدیم که هیچ قانون بین المللی نیست تا با این جانیان بالفطره برخورد کنند و انگار همه قوانین بشری ساخته شده تا دوستان جنایتکار آمریکا هرجا و هرمقدار در دنیا خواسته اند به سفاکی و خونریزی و جنایت بپردازند و اگر با بهانه دموکراسی (انتخابات) نشد با جنایت قدرت را در دست گیرند و پس از آن دمار از روزگار مردم جهان در آورند.

در اینجا بیاد رضا خان قلدر در اوایل قدرتش می افتیم؛ وقتی استعمار با شهید مدرس (بزرگ مبارز راه آزادی انسانها از بند استعمار در جهان اسلام) مواجه شدند و وقتی توفیق نداشتند با اسم جمهوری قدرت را به دست نشانده خود (رضاخان میرپنج ) انتقال دهند با جنایت، قصاوت، خریدن آدمها، ایجاد جو وحشت، دست بردن در آراء نمایندگان خلاصه با زور و زر و تزویر قدرت سلطنت را در ایران به خانواده مجهول الحویه ای که تا آن زمان حتی برای خانواده خودش هم شناخته نبود و درنسب خانوادگی اش حرف و حدیث ها بود ولی فقط به دلیل وابستگی به استعمار انگلیس به این فرد گمنام انتقال دادند تا ۷۰ سال بر منابع ایران استیلاء یابند و در این راه از هر جنایتی فروگذار نکردند و کردند آنچه که کردند.

امروز آمریکا به پیروی از پیر استعمار با روشهای بروزتر همان راهی را می روند که سلف ناصالح آنان رفتند وچون امروز مردم به بلوغ فکری رسیده اند و نفاق آنان کارگر نیست و قادر نیستند از صندوق انتخابات شخص مورد نظر خود را بیرون آورند با ایجاد گروههای تکفیری و سلفی گری با نهایت قصاوت کارهایی را که در بیدادخانه های پهلوی ها، سعودی ها و… می کردند امروز علنی کرده و قصد دارند بواسطه مزدوران خود با سفاکی ها، جنایات، بی حرمتی به نوامیس، اعتقادات مردم آن هم بشکل علنی به اصطلاح چشمها را بترسانند و با تسلط بر ملتها همان کنند که در ۷۰سال اخیر در منطقه کردند.

اما دیروز پنهانی و امروز علنی دیروز با پنبه سر می بریدند و امروز با خنجر سلفی ها جلوی دوربین شکمها پاره می کنند و اعضاء بدن انسانها را به دندان می گیرند.

دیروز به اسم ماسون، بهایی، وهابی گری، پان ترکیسم، منافقین و… امروز به اسم داعش، سلفی گری… دفتر همان دفتر است بلکه اسم ها عوض شده اند، ابزار همان ابزار ولی آدمها تغییر کرده اند، شیاطین همان شیاطین ولی لباس ها تغییر کرده است، استعمار همان استعمار ولی دست ها تغییر کرده و دزد همان دزد ولی نقاب تغییر یافته است.

اما خداوند نوید داده است ” و نریدان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین” و وارثین زمین را مستضعفین قرار داده است و این بی خبران با دست و پا زدن دار مجازات خود را سفت تر می کنند و با اینکارها هر روز به مرگ سیاسی خود نزدیکتر می شوند و انشاء الله با این رفتارهای نابخردانه و جاهلانه به دست مستضعفین به زباله دان تاریخ رهسپار می شوند…انشاء الله

نویسنده : محک

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه