دیدار کارکنان محیط زیست بندرترکمن با مسئولین قضایی شهرستان+تصاویر

زرین نامه: جمعی از کارشناسان و محیط بانان اداره محیط زیست شهرستان ترکمن با هدف تعامل و هماهنگی بیشتر با قضات و مسئولین قضایی این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ علی بیانی رییس اداره محیط زیست شهرستان ترکمن در این جلسه اشاره به خلاصه ای از فعالیت ها و اقدامات اداره در زمینه های محیط زیست انسانی و طبیعی در شهرستان ترکمن، به بیان مسایل و چالش های حوزه محیط زیست طبیعی این شهرستان پرداخت.

وی با اشاره تشکیل و عملکرد گروه سیار یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ترکمن و بیان راهکارهای پیشگیری از بروز تخلفات شکار و صید اظهار کرد: ظرفیت های طبیعی، غنای زیستی گونه های گیاهی و خصوصا جانوری این منطقه بسیار ارزشمند است.

در ادامه حجت السلام شهواری رییس دادگستری شهرستان ترکمن ضمن تبریک هفته محیط زیست به تلاشگران و حافظان مواهب الهی، در خصوص برخورد قاطع با شکار چیان غیر مجاز و کسانی که به قلع و قمع زیستمندان و پرندگان می پردازند ناکید کرد و گفت: پرسنل محیط زیست که به عنوان ضابط قضایی در حال خدمت و حراست از سرمایه های خدادادی این مرز وبوم هستند، در برخورد با متخلفان ضمن رعایت حقوق شهروندی و انسانی، هیچ گونه اغماض و تساهلی با غارتگران محیط زیست نداشته باشند .

میار دادستان شهرستان ترکمن نیز با تبریک هفته محیط زیست، با قدردانی از تلاش ها و زحمات پرسنل محیط زیست این شهرستان، قضات و مسئولین قضایی این شهرستان را حامیان و دوستداران واقعی محیط زیست دانست و اذعان داشت: در برخورد با قانون شکنان و متجاوزان به محیط زیست، از همه ظرفیت ها و پتانسیل های قانونی استفاده خواهیم کرد.

DSC_0270.JPG - 144.74 کیلو بایت

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه