انعقاد تفاهم نامه میان دبیرخانه انرژی و اداره کل آموزش و پرورش گلستان+عکس

زرین نامه: تفاهم نامه همكاری بين دبیرخانه انرژی و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، با مسئوليت شركت گاز استان امضاء شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ در راستای تحقق هدف سرمايه گذاری استراتژيك و ارتقاء فرهنگ مصرف خانوارهای استان گلستان با تمركز بر آموزش كودكان مدارس ابتدایی و مناطق كمتر توسعه يافته، تفاهم نامه همكاری بين دبیرخانه انرژی استان و اداره کل آموزش و پرورش منعقد شد.

دبير کار گروه تدوين سند توسعه انرژی استان گلستان در اين خصوص گفت: در اين تفاهم نامه استفاده از اماكن، فضاهای تحت مديريت طرفين، نظير كتابخانه ها، مكان های همايش و فضاهای آموزشی و بهره گيری از قابليت های كارشناسان و مربيان مجرب جهت آموزش و انتقال مفاهيم به خانواده ها مورد توجه قرار گرفته است.

صفر علي جمال ليوانی همچنين همكاری در راستای فراهم نمودن زمينه مساعدت برای نشست های تخصصی مشترك و حمايت های علمی و معنوی از صاحبان ايده و طرح های نو در حوزه انرژي را از ديگر اهداف اين تفاهم نامه عنوان كرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در همين راستا شركت گاز استان گلستان به عنوان دبير تدوين سند توسعه انرژی استان، كمك های ويژه ای را در حوزه های فنی، علمی و مالی در چهار چوب مقررات با هدف ايجاد فرصت های شغلی و اجرای طرح های توليدی و خدماتی كار آفرين و اشتغال زا با اولويت شركت های دانش بنيان و دانش آموختگان دانشگاه ها انجام خواهد داد.

930326-1.jpg - 89.72 کیلو بایت
دبير کار گروه تدوين سند توسعه انرژی استان گلستان در خاتمه افزود: با امضای تفاهم نامه طرفین جهت گسترش توان ملی، دستيابی به اهداف پژوهشی، ارتقای سطح فرهنگ مرتبط با مصرف انرژی و استفاده بهينه از ظرفيت ها تلاش کرده تا از توانائی های علمی، پژوهشی و فرهنگی طرفين در زمينه نيل به خود اتكايی ملی و منطقه ای به طور کامل استفاده کنیم.

گفتني است تفاهم نامه همکاری مشترک بین دبیرخانه انرژی استان و اداره کل آموزش و پرورش پس از تهیه و تدوین توسط مهندس صفر علی جمال لیوانی مدیر عامل گاز گلستان به عنوان دبير کارگروه انرژی استان و محمدرضا وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان به امضاء و مبادله شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه