نخستین کارگاه آموزشی شوراهای شهرهای گلستان برگزار شد+تصاویر

زرین نامه: نخستین کارگاه آموزشی شوارهای اسلامی شهرهای استان گلستان به میزبان شورای اسلامی شهر و شهرداری علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ ابوالفضل پاکدامن رئیس شواری اسلامی شهر علی آباد کتول در این کارگاه، آموزش را امری ضروری و در راستای ارتقاء توانمند سازی نهاد شوراها دانست و بر ادامه جلسات هم اندیشی و کارگاه های آموزشی در استان تاکید کرد.

عبدالرضا چراغعلی مدیرکل دفتر شهری و امورشوراهای استانداری گلستان نیز در این کارگاه، آموزش ضمن قدردانی از میزبانی شهر علی آباد گفت: این کارگاه آموزشی با هدف تعالی و ارتقاء سطح دانش و کیفیت مصوبات در شوراهای استان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: ما تلاش می کنیم تعامل نزدیکی بین شورا ها و مصوبات آن ها با فرمانداران شهرستان های استان ایجاد کنیم.

آغاز به کار 1000 شورایار در محلات گلستان

چراغعلی در ادامه از آغاز به کار شورایاران در محلات شهرستان های استان خبر داد و افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان و به مناسبت عید سعید فطر جشن آغاز به کار 1000 شورایار محلات استان را برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به جایگاه مساجد در جامعه تصریح کرد: بر اساس اینکه مساجد در فرهنگ دینی ما به عنوان یک اصل در کانون توجهات مردم قرار دارند، لازم دانستیم تا پایگاهی شود برای انتخاب و برگزیدن نمایندگان شورا ها در محلات که با محوریت ائمه جماعت مساجد و هیئت امنا و نخبگانی که در محلات هستند فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری گلستان در پایان یادآور شد: در این زمینه دستورالعملی تهیه شده که روز شنبه (31 خردادماه) به همه عزیزان ابلاغ می شود که انتظار داریم همه عزیزان شوراهای خود را محله ای و همچنین از حضور بانوان به عنوان نیمی از افراد جامعه نیز استفاده کنند.

 

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه