کشف 60 کیلوگرم مواد مخدر طی یک عملیات در علی آبادکتول

زرین نامه: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان از کشف 60 کیلوگرم مواد مخدر طی یک عملیات توسط مأموران اداره ویژه در علی آبادکتول خبر داد.

به گزارش زرین نامه به نقل از مهر، سرهنگ پاسدار موسی مؤمن گفت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان روز گذشته در پی یک هفته کار اطلاعاتی و پلیسی موفق به کشف 60 کیلوگرم مواد وخدر تریاک شدند.

وی گفت: این مقدار مواد در بازرسی از منزلی در شهرستان "علی آبادکتول" کشف شد.

این مقام انتظامی همچنین گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

مأموران تقلبی در "گنبد کاووس" گرفتار مأموران پلیس شدند

فرمانده انتظامی "گنبد کاووس" استان گلستان از دستگیری دو زن ومرد که تحت عنوان مأمور اقدام به اخاذی از شهروندان می کردند خبر داد.

سرهنگ محمد علی عسگری گفت: در پی شکایت مردی مالباخته به مأموران پلیس آگاهی گنبدکاووس مبنی بر اخاذی از وی تحت عنوان مأمور توسط دو زن ومرد، بلافاصله تیمی ویژه از مأموران با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات جهت شناسایی ودستگیری متهمان را آغاز کردند.

وی گفت: در تحقیقات اولیه و با فعال سازی منابع خبری و همچنین استفاده از راهنمایی های مالباخته مأموران موفق شدند در کمتر از 24 ساعت متهمان را شناسایی وطی یک مرحله عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه