علت قطع برق هنگام پخش  بازی ایران – ارژانتین شرکت توزیع برق نبود

زرین نامه: رییس اداره برق شهرستان علی آبادکتول گفت: علت خاموشی وسیع برق در سطح شهرستان علی آبادکتول که روز 31 خردادماه همزمان با پخش مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 بین ایران- آرژانتین رخ داد، مربوط به حوزه توزیع برق این شهرستان نبوده است.

محمد مهدی قاسمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار زرین نامه درباره قطع برق و ایجاد خاموشی وسیع روز 31 خرداد ماه در سطح شهرستان علی آبادکتول و اعتراضات مردم نسبت به مسئله بیان کرد: این خاموشی در حوزه کاری توزیع برق شهرستان علی آبادکتول و استان گلستان نبوده و ما هیچ گونه نقشی در این خاموشی نداشته ایم.

وی با اشاره به سیستم برق رسانی اظهار کرد: سیستم برق رسانی شامل سه مرحله تولید برق در نیروگاه، انتقال برق توسط خطوط برق و پست های فشار قوی از نقاط دور دست به محل مصرف و در انتها توزیع پست ها در ورودی شهرها و تحویل به شرکت توزیع نیروی برق می شود.

قاسمی با بیان اینکه حوزه فعالیت ما در بخش توزیع برق می باشد، تصریح کرد: توانیر از لحاظ ساختاری دارای سه مجموعه تولید، انتقال و توزیع است و به صورت موازی با یکدیگر فعالیت می کنند که علت خاموشی اخیر به وجود آمده در سطح شهرستان مربوط به حوزه انتقال گلستان بوده است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه