قطع آب علی آبادکتول در بی خبری شهروندان

زرین نامه: به دنبال قطع آب شهرستان علی آبادکتول در روز گذشته، شهروندان نسبت به عدم اطلاع رسانی دقیق و به موقع اداره آب و فاضلاب این شهرستان اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ روز گذشته آب شهر علی آبادکتول به صورت وسیع قطع شد، اما اطلاع رسانی اداره آب و فاضلاب در خصوص این مسئله مهم تنها از طریق زیر نویس شبکه سبز گلستان بود درحالی که جمع کثیری از مردم گلستان همانند سایر مردم کشورمان بی اطلاع از این مسئله مشغول تماشای مسابقات جام جهانی از شبکه های سراسری بودند.

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: متاسفانه صبح درحالی که برای تهیه غذا و نظافت منزل نیازمند آب بودم، اما با نبود چندین ساعته آب منزل مواجه شدم و این درحالی رخ داد که هیچ آبی در منزل ذخیره نداشتم.

یکی از بانوان شهر علی آبادکتول در گفتگو با خبرنگار ما با طرح این سوال که چرا اداره آب و فاضلاب قبل از قطع آب که یکی از ضروریات زندگی می باشد، به موقع و صحیح به شهروندان اطلاع رسانی نکرده است؟! اظهار کرد: ظهر تعداد زیادی مهمان دعوت داشتم، برای انجام مقدمات مهمانی، به آب نیاز داشتم، اما در کمال ناباوری و بی اطلاعی مشاهده کردم آب منزل قطع است.

یکی دیگر از شهروندان که در مقابل نانوایی ظهر پخت با اعتراض نسبت به عدم اطلاع رسانی به موقع نسبت به قطع آب شهر بیان کرد: متاسفانه روز گذشته موفق به تهیه نان نشده بودم و صبح امروز هم که برای تهیه نان به نانوایی آمده بودم، گفته شد به دلیل نبودن آب و اطلاع نداشتن نانوایی ها از این مسئله، نان پخت نشده است.

رییس تعاونی خبازان شهرستان علی آبادکتول نیز در این خصوص بیان کرد: چندین نانوایی ظهر پخت ما امروز به دلیل قطعی آب تنها موفق به پخت نان تا ساعت 9:30 دقیقه شدند.

سید مسلم حسینی تصریح کرد: آب و برق یکی از نیازهای اساسی کار نانوایی ها می باشد و لازم است برنامه قطع آن ها از قبل به ما اطلاع رسانی شود تا مسئله تامین نان شهروندان با مشکل مواجه نشود.

زرین نامه: مسئولین دستگاه های خدمات رسان که فعالیت آن ها با زندگی روزمره مردم ارتباط مستقیم دارد، لازم است قبل از انجام هرگونه فعالیت که نیازمند قطع خدمات می باشد، از طریق شیوه های صحیح به مردم اطلاع رسانی کنند، به طور مثال زیر نویس قطع آب شهرستان در شبکه گلستان هنگام پخش بازی های جام جهانی که اکثر مردم در حال تماشای آن هستند، به نظر می رسد شیوه مطمئنی برای آگاهی رسانی نباشد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه