دست‌های پشت‌پرده در فرهنگ کشور

زرین نامه: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دست دشمن در مباحثی مانند عفاف و حجاب و ماهواره به خوبی نمایان است و آنچه که به طور ویژه برای آن سرمایه‌گذاری کرده این است که ظرفیت‌های فرهنگی ما را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش زرین نامه؛ نصرالله پژمان‌فر در گفتگو با پرستوها گفت: فردی که قرار است در حوزه فرهنگ مرزبانی کند اولا باید این حوزه را کاملا بشناسد، کار فرهنگی کار سختی است و از مسائل اقتصادی بسیار پیچیده‌تر است و به قول آقا شاید در بحث مسائل اقتصادی بتوان با یارانه مشکلات را حل کرد اما در حوزه فرهنگ چنین چیزی ممکن نیست.

نماینده مردم مشهد گفت: آن چیزی که باید در رابطه با موضوع فرهنگ به آن توجه داشت دقت در تمامی ابعاد آن است، باید تمامی ابعاد فرهنگی را بشناسیم، کسی که کار فرهنگی انجام می‌دهد باید به فنون کار فرهنگی آشنا باشد. بخشی از مرزبانی در سبک زندگی است و بخشی از آن در مورد مسائل اجتماعی، در حال حاضر هجمه‌ای در جریان فرهنگی کشور داریم که باید با زیر ساخت‌ها و ارزش‌های انقلابی در مقابل آن بایستیم.

پژمان‌فر ادامه داد: امروز دست‌های پنهانی وجود دارد که به فضای فرهنگی کشور لطمه می‌زند و تمام دستگا‌ه‌های انقلاب را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

امروز یکی از دستاوردهای انقلاب ما اتکا به ظرفیت داخلی است و ما با این شعار بوده که توانسته‌ایم تمام مشکلات را پشت سر بگذاریم، اما دشمن در حال حاضر در تلاش است این شعار را تحت تاثیر قرار دهد و با ایجاد باور غلط بگویند ما نمی‌توانیم.

نماینده مردم مشهد یادآور شد: دست دشمن در مباحثی مانند عفاف و حجاب و ماهواره به خوبی نمایان است و آنچه که به طور ویژه برای آن سرمایه‌گذاری کرده این است که ظرفیت‌های فرهنگی ما را تحت تاثیر قرار دهد. دولت‌ها به واسطه داشتن زیرساخت‌های اجرایی باید به اندازه توان خود تلاش کنند. دولت باید به اندازه آنچه که برای او وظیفه مشخص شده در حوزه فرهنگ عمل کند./دانا

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه