تغییرات جدید در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان

زرین نامه: تغییر رئیس اداره ارشاد گرگان ، رئیس اداره فرهنگی اداره کل و کارشناس مطبوعات اداره کل ارشاد استان بزودی انجام می شود.

به گزارش زرین نامه؛ بعد از آمدن شیخ علی اصغر فضیلت به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تغییرات جدید و با سرعت در این اداره کل در حال شکل گیری است .

گفته می شود قاسم قندهاری رئیس اداره ارشاد بندرگز جایگزین دکتر حقیقی رئیس اداره ارشاد گرگان می شود . دکتر حقیقی از شخصیت های خوش برخورد و خلاق فرهنگی استان بود که گویا به مرز بازنشستگی رسیده است .

همچنین دکتر محمد رعیت رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برای ریاست یکی از ادارات شهرستانی و مسئول اداره فرهنگی گرگان گزینه شد که نهایتا به میل خود اداره فرهنگی گرگان را انتخاب کرد .

گفته می شود خانم آل نبی که از کارشناسان اداره کل استان می باشد جایگزین دکتر رعیت می شود.

همچنین ایرج رمضانی کارشناس اصلاح طلب مطبوعات اداره کل استان نیز به عنوان کارشناس مطبوعات اداره گرگان انتخاب شده که به زعم خود این انتخاب در حالی صورت گرفت که وی در ماموریت تهران بوده است .

وی از جمله افرادی بود که در این سالها رویه معتدلتری نسبت به خبرنگاران استان داشته و پیگیری لازم را در امورات مربوط به خبرنگاران داشته است .

گفتنی است تکتم داور پناه کارشناس اداره گرگان جایگزین ایرج رمضانی در اداره کل استان گلستان شده است .

احمد قلیشلی هم که قبل از این به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و هنری اداره کل و حسین ضمیری به عنوان روابط عمومی ادراه کل برگزیده شده بودند ./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه