طرح نشاط معنوی درعلی آبادکتول آغاز شد

زرین نامه: رییس اداره اوقاف شهرستان علی آبادکتول از برگزاری طرح نشاط معنوی ویژه تابستان در مراکز قرآنی و بقاع متبرکه در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین امین قرایی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: طرح نشاط معنوی ویژه تابستان با حلول ماه مبارک رمضان آغاز و تا 15 مردادماه در بقاع متبرکه و مراکز قرآنی عضو طرح نشاط معنوی شهرستان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: در این طرح کلاس های آموزشی احکام، حفظ و روخوانی قرآن و کلاس های ورزشی در رشته های شنا و فوتبال و برنامه های اردویی - تفریحی برگزار می شود.

قرایی اظهار کرد: علاقه مندان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 6239460 یا حضور در مراکز قرآنی برای ثبت نام در این کلاس ها اقدام کنند.

وی افزود: جامعه القرآن بزرگسالان با شماره تلفن 6238486، جامعه القرآن خردسالان شماره تلفن 6222418، دارالقرآن نورالثقلین شماره تلفن6223014 و جامعه القرآن شهر فاضل آباد با شماره تلفن 6345577 از مراکز قرآنی میزبان اجرای طرح نشاط شهرستان می باشند.

رییس اداره اوقاف شهرستان علی آبادکتول با اشاره به آموزش های قرآنی این اداره در سال 92 گفت: سال گذشته در طرح حفظ جزء یک، دو، 30 و حفظ موضوعی قرآن کریم تعداد 800 نفر و 180 نفر از سایر آموزش های این اداره در بقاع متبرکه و مراکز قرآنی عضو طرح نشاط بهرمند شدند.

قرایی خاطر نشان کرد: نمایشگاه فرهنگی با موضوع سبک زندگی، شهدا، قرآن و اهل بیت و همچنین پاسخگویی به شبهات دینی روز های پنج شنبه در امام زاده هارون روستای الازمن و امام زاده عبدالله منطقه فندرسک برپا می باشد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه