نگاه تشریفاتی مسئولان مهمترین مشکل جوانان است

زرین نامه: مشاور امور جوانان استاندار گلستان یکی از بزرگترین مشکلات جوانان را نگاه تشریفاتی و ویترینی مسئولان به موضوعات این حوزه عنوان کرد.

به گزارش زرین نامه؛ علی نصیبی، مشاور امور جوانان استاندار گلستان، ظهر امروز (8 تیر) در دیدار تعدادی از جوانان و نمایندگان فعالان فرهنگی و اجتماعی استان، موضوعات مربوط به جوانان را پیچیده و چند وجهی عنوان کرد که با یک یا چند جلسه و حتی حرکت‏های انقلابی، به سرعت قابل حل نیستند.

وی ابراز امیدواری کرد: ادارات دخیل مرتبط با موضوع جوانان و عضو ستاد ساماندهی جوانان گلستان در طول سال با تمام توان در راستای بهبود شاخص‏های این حوزه کوشا باشند.

مشاور امور جوانان استاندار گلستان اضافه کرد: جوانان استان گلستان از نظر ویژگی‏های فرهنگی، جغرافیایی و قومی در زمینه‏های مختلف از جمله رشته‏های مختلف ورزشی توانمندی‏های خود را بروز داده‏اند.

نصیبی توضیح داد: اگر برخی مناطق کشور پایتخت یک رشته خاص ورزشی باشند، گلستان به دلیل توانمندی جوانان این استان در رشته‏های مختلف، پایتخت ورزش ایران است.

وی اضافه کرد: جوانان گلستان در رشته‏هایی همچون دومیدانی، بسکتبال، والیبال، سوارکاری، اسکواش، کوهنوردی،هاکی، شطرنج، کشتی، کبدی، بدمینتون، فوتبال پایه و رشته‏های مختلف، نسبت به جوانان سایر استان‏ها سرآمد هستند.

مشاور امور جوانان استاندار گلستان با بیان اینکه جوانان کمتر استانی در رشته‏های مختلف ورزشی همچون جوانان گلستان، توانمند هستند، حضور جوانان این استان در عرصه‏های فرهنگی و اجتماعی را قابل تقدیر دانست.

نصیبی اظهار کرد: با وجود وسعت و جمعیت اندک گلستان، تشکل‏های غیردولتی زیادی در این استان سازماندهی شده‏اند، به گونه‏ای که در گذشته رتبه دوم کشور را داشت.

وی اضافه کرد: بسیاری از مدیران موفق و اعضای فعال شوراهای شهر و روستا و تاثیرگذاران فرهنگی و اجتماعی امروز استان، از دل همین تشکل‏های غیردولتی بیرون آمدند.

مشاور امور جوانان استاندار گلستان با بیان اینکه استعدادهای فرهنگی این استان کوچک اما مستعد، بسیار بی‏نظیر است، تاکید کرد: جوانان گلستانی با وجود محدودیت امکانات در زمینه‏های مختلف هنری، علمی، مذهبی و فرهنگی، افتخارات بسیار خوبی کسب کرده و نشان داده‏اند موانع، مانع پیشرفت آنها نیستند.

نصیبی، این استان را سرشار از جوانان مستعد و باانگیزه دانست و بر برنامه‏ریزی صحیح و ارزش قائل شدن به استعدادها و علاقه جوانان به فعالیت‏های فرهنگی و اجتماعی به منظور تاثیرگذاری آنها در توسعه، ایجاد همگرایی و ایجاد فضای بانشاط اجتماعی در استان تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه، جوانان و نمایندگان تشکل‏های فرهنگی و اجتماعی استان نظرات خود را درباره مشکلات جوانان ارائه کردند./شبستان

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه