عامل پخش تصاویر شخصی بهاره رهنما مشخص شد+عکس

زرین نامه: چگونه پلیس می تواند در مواجهه با چنین دست عکس هایی که دور از شأن هنرمند کشورمان، توسط خود بازیگر در یک شبکه اجتماعی غیر قابل اطمینان منتشر می شود، از تهدیدهای پیش روی آن، حراست و مراقبت کند؟

به گزارش زرین نامه؛ بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون در مصاحبه با یک خبرگزاری با ابراز شگفتی از اینکه عکس شخصی‌اش زیر عنوان خاصی در یک سایت خبری منتشر شده است‌، از این موضوع اظهار گله کرده و از پلیس اینترنت خواسته است برای حفظ حرمت و امنیت افراد نظارت دقیق‌تری بر این موضوعات داشته باشد.

این بازیگر زن که تصویری با پوششی نه چندان اسلامی از خودش را در صفحه شخصی اش در شبکه اینستراگرام منتشر کرده بود با پرداختن دوباره به این موضوع با حالتی حق بجانب در صفحه فیس بوکش نوشته است که : "بر فرض یک عکس تکی از یک هنرپیشه زن در خانه اش جایی در اینتر نت موجود باشد یا اصلا لو رفته باشد که موردش کم هم نیست ، در خانه خودش بوده اهل و عیالش از او عکس انداخته اند در کوچه و بازار که کشف حجاب نکرده است !”

bahare1

تصویری که خانم بازیگر اینگونه در موردش سخن می گوید بنابر اظهارات خودش در چند نوشته قبلی تر فیسبوکش، متعلق به زمانی است که ایشان قرار بوده به برای شرکت در سالگرد جشن ملی فرانسه در محل سفارت آن کشور حضور بهم رساند ! و خودشان به حالت قابلیت مشاهده برای همگان در صفحه فیس بوکشان منتشر کرده اند.

bahare2

اما با بررسی بیشتر صفحه فعالیت بهاره رهنما در فیس بوک تصاویری که توسط خود ایشان  به صورت عمومی منتشر شده به نظر جالب نبوده و بسیار قابل نقد  است و اصلا به مواردی به قول خودشان چون لو رفتن و یا توسط خانواده و در محیط خانه گرفته شدن  هم نمی خورد!

و سوالی که در ذهن متبادر می شود آن است که  در مواجهه با چنین دست عکسهایی که  دور از شأن بازیگر و هنرمند کشورمان،  توسط خود بازیگر آن هم به صورت عمومی در یک شبکه اجتماعی غیر قابل اطمینان و پر از حفره های ضد امنیتی  منتشر می شود، چگونه ماموران پلیس می توانند از نقد و اخباری که خود افراد مشهور در ایجاد آن نقش اصلی را دارند جلوگیری کنند؟  وچگونه باید از عملکرد ایشان در چنین محیط هایی حمایت و دفاع کنند؟!/باشگاه خبرنگاران

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه