مشکلات صنعت به صورت بومی حل می‎شود

زرین نامه: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: با استفاده از ظرفیت‎های موجود مشکلات صنعت و معدن گلستان به صورت بومی حل می‎شود.

به گزارش زرین نامه؛ رمضان بهرامی ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: مشکلاتی که خارج از اراده سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا وزارتخانه باشند را نمی‎توان به طور بومی مرتفع کرد.

وی با بیان اینکه خانه صنعت و معدن در سال‎های اخیر تمام کمیسیون‎های تخصصی خود را فعال کرده است، تصریح کرد: در این کمیسیون‎ها درک درستی از مشکلات و ظرفیت‎های استان به تصویر کشیده شد تا خواسته‎ها عملیاتی شود.

کارگروه‎های حمایت از تولید در گلستان برگزار می‎شود

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: صدور جوازهای تاسیس یکی از مهمترین ابزارهایی بود که می‎توان از طریق آن واحدهایی که نیاز استان است را رصد کرد که این مهم بر اساس مزیت‎های استان و با موافقت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان محقق شد.

بهرامی بیان داشت: حل مشکلات واحدهای تولیدی یکی از شاخصه‎های مهمی است که برای حفظ واحدهای موجود به کار گرفته شده است که بر اساس ظرفیت استان و چارچوب قانون مشکلات زیادی از واحدهای تولیدی مرتفع شد.

وی گفت: در روزهای شنبه کارگروه‎های حمایت از تولید در گلستان برگزار می‎شود که به عنوان یکی از نادرترین کارها در گلستان انجام می‎گیرد.

پرونده بدون پیگیری نداریم

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان یادآور شد: تاکنون پرونده‎ای نیست که بدون پیگیری باقی مانده باشد البته این بدان معنا نیست که تمام پرونده‎ها حل و فصل شده باشد بلکه پرونده‎ها در حد بضاعت استان تعیین تکلیف شده‌اند.

بهرامی ادامه داد: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان در تمام کارگروه‎های استانی که تصمیم‎گیری برای آینده واحدهای تولیدی انجام می‎شود حضور دارد و نظرات ارائه شده بکار گرفته می‎شود که ضرورت این کرسی بعد از چندین سال از سوی مسئولان گلستان احساس شد که جای قدردانی است.

وی گفت: اگر قرار است نسخه‎ای برای صنعتگران استان پیچیده شود و برای مشکلات آنها راه‎حلی اتخاذ شود نماینده آنها در کارگروه‎های استانی حضور دارد.

قوانین دست و پاگیر سرمایه‎گذاران تا حدودی تسهیل شد

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان حضور نماینده تولیدکنندگان را در این کارگروه‎ها به فال نیک گرفت و بیان داشت: در قوه مجریه در تمام کارگروه‎ها حضور فعال داریم و در قوه قضائیه نیز در کارگروه حمایت از تولید و کارگروه حمایت قضایی از سرمایه‎گذاران این ضرورت احساس شد.

 بهرامی از تلاش‎های دادستان گلستان در این زمینه قدردانی کرد و گفت: با کمک‎های عباس پوریانی دادستان گلستان این ظرفیت ایجاد شد تا قوانین دست و پا گیر برای سرمایه‎گذاران تسهیل شود./فارس

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه