اعزام اولین کاروان اردوی جهادی علی آبادکتول به مناطق محروم

زرین نامه: مسئول بسیج دانشجویی علی آبادکتول از اعزام اولین گروه اردوی جهادی این شهرستان به مناطق محروم شهرستان رامیان خبر داد و گفت: این اعزام در کاروان گروه بسیج دانشجویی خواهران به روستای دریا انجام شد.

مصطفی فندرسکی امروز در حاشیه اعزام گروه های جهادی علی آبادکتول به مناطق محروم شهرستان رامیان در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: اولین گروه دانشجویی اردوهای جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به همت قرار گاه اردوهای جهادی سردار شهید غلامحسین رحمانی امروز به روستای دریا از توابع شهرستان رامیان اعزام شدند.

وی اظهار کرد: در اولین از اعزام کاروان اردوهای جهادی، 15 نفر از خواهران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به مدت به مدت 12 روز در مناطق محروم فعالیت می کنند.

فندرسکی تصریح کرد: خواهران دانشجو در این اردوها به برگزاری کلاس های آموزشی دینی، فرهنگی، بهداشتی و اقتصاد مقاومتی با محوریت خوداشتغالی خانواده ها می پردازند.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: تبدیل اقتصاد ایران اسلامی به یک اقتصاد پویا، مقاوم، مستحکم و آسیب ناپذیر در برابر فشارهای خارجی، از ضروریات قطعی جامعه در شرایط کنونی انقلاب و کشور است.

به گزارش زرین نامه؛ اردوهای جهادی با رویکرد اجتماع محوری تابستان هر سال، در مناطق محروم برگزار می شود تا در قالب این اردوها روستاییان مناطق محروم از خدمات مناسب عمرانی و آموزشی و فرهنگی بهره مند شوند.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه