کمیسیون پذیرش حوزه علمیه گلستان برگزار شد

زرین نامه: جلسه کمیسیون پذیرش حوزه علمیه استان گلستان به منظور بررسی پرونده‌های طلاب متقاضی تحصیل در این حوزه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ کمیسیون پذیرش حوزه علمیه استان گلستان با حضور مدیر، معاون آموزش و پژوهش، سرپرست معاونت امور طلاب و دانش آموختگان، رابط آمار و بررسی و رییس اداره تهذیب حوزه علمیه استان گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام مراد پارسایی دبیر این کمیسیون گفت: این جلسه در رابطه با درخواست متقاضیان ورود به حوزه با رعایت شرط سنی مخصوصا برای مشمولین، تابعیت ایرانی، نداشتن مشکل نظام وظیفه، سلامت جسمی و روحی و... شکل گرفت.

وی تصریح کرد: بررسی وضعیت ادامه تحصیل متقاضیانی که در آزمون پذیرش شرکت کرده و معدل کتبی آخرین مدرک تحصیلی حداقل 14، نمره آزمون ورودی حداقل 5 و جمع امتیاز نهایی به 10 برسد ولی با توجه به اولویت های استانی قبول اعلام نشده است، متقاضیانی که ثبت نام نکرده اند اما از استعداد خوبی برخوردارند (در صورت دارا بودن مدرک سیکل با حداقل معدل 17، دیپلم 15، و عالی 14 و سفیران 12 و قبولی در مصاحبه)، متقاضیانی که ثبت نام کرده اند ولی به علت حوادثی نتوانستند در آزمون شرکت کنند (معدل آخرین مدرک برای بلندمدت 14 و سفیران 12 و قبولی در مصاحبه) و انتقال از دوره بلند مدت به کوتاه مدت و بالعکس در این کمیسیون مطرح شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه