روابط عمومي استانداري گلستان و اقدامات وي‍ژه !

زرین نامه: روابط عمومي استانداري يك تيم قوي از عكاسان ، خبرنگاران و روزنامه نگاران به همراه فيلمبردار و .. در اختيار دارد و خبرهاي روز به همراه بهترين تصوير را در اختيار ساير رسانه ها قرار مي دهد ، كاري كه در دوران قبل انجام نمي شد .

به گزارش زرین نامه؛ روابط عمومي ها نقش موثري در برقراري ارتباط بين دستگاههاي مختلف با ارباب رجوع و رسانه هاي جمعي دارند و به نوعي بازتاب دهنده فعاليتهاي مثبت سازمان مي باشند .

استانداري گلستان نيز چون مرجع سازمانهاي استان گلستان بوده و همه نهادها به نوعي با آن در ارتباط هستند بستري بزرگ براي انعكاس رويدادهاي روز و اقداماتي كه صورت گرفته مي باشد .

در دولت احمدي نژاد و دولتهاي نهم و دهم حسين عاشور زمام روابط عمومي استانداري را بدست گرفت ، عاشور در زمينه مجري گري تبحر خاصي داشت و ارتباط چهره به چهره مناسبي هم با افراد مختلف داشت اما كار روابط عمومي به همين چيزها خلاصه نمي شود .

با پيروزي دولت تدبير و اميد و تغيير استاندار گلستان عاشور هم رفت و اين جايگاه به يكي از همشهريهاي استاندار گلستان يعني علي يازرلو رسيد . يازرلو به لحاظ پيشينه كاري ، اصالتي صدا و سيمايي دارد و جواني خلاق و با انگيزه در اين صحنه به شمار مي رود .

يازرلو در ابتداي انتخابش با مخالفت شديد اصلاح طلبان استان مواجه شد چه اينكه آنها دنبال اين جايگاه بودند و گزينه هاي متعددي چون جعفر خاندوزي ، مهدي صفايي و . . . را مطرح كرده بودند اما حضور يازرلو كه هيچ سابقه سياسي نداشت به علاوه مستندات خوبي كه در عرصه صدا وسيما انجام داد باعث شد تا زمامداري يك عنصر معتدل در حوزه روابط عمومي استانداري امري مطلوب به نظر برسد .

يازرلو چند ماه بعد از انتخابش عنوان كرد كه رتبه روابط عمومي استانداري گلستان از رتبه بالاي 20 به رتبه چهارم كشور رسيد. در ابتدا مي شد تصور كرد كه يازرلو دچار غلو شده اما با نگاهي به فعاليتهاي اخير روابط عمومي استانداري مشخص مي شود كه سخنان وي چندان هم دور از واقعيت نيست .

امروز روابط عمومي استانداري گلستان يك تيم قوي از عكاسان ، خبرنگاران و روزنامه نگاران به همراه فيلمبردار و .. در اختيار دارد و خبرهاي روز به همراه بهترين تصوير را در اختيار ساير رسانه هاي استان قرار مي دهد ، كاري كه در دوران قبل انجام نمي شد .

كار مهم ديگري كه يازرلو انجام داد اينست كه كليپ های تصویری کوتاهی از جلسات شورای اداری ، برنامه ها و مراسمات مختلف را در حد چند دقيقه روي سايت مي گذارد كه كار نو و ابداعي است و مي تواند مورد استفاده بسياري از افراد خاص قرار گيرد . همچنين زدن اخبار فرمانداريها ، بخشداريها و دهياري ها نيز از كارهاي خوبي است كه در حوزه روابط عمومي استانداري در حال انجام شدن است .

اگر تا ديروز همه به دنبال كسب خبر از خبرگزاري ها بودند امروز خبرگزاري ها هستند كه به دنبال خبر در سايت استانداري گلستان مي گردند و اين امر نشان مي دهد كه يازرلو تا كنون در كارش موفق بوده و بايد به اين جوان خوش ذهن رامياني تبريك گفت ./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه