لمس تاریخ و بصیرت‎افزایی دستاورد گودال سرخ است

زرین نامه: مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان گفت: لمس تاریخ، الگوگیری از حماسه بزرگ عاشورا، دفاع مقدس و بصیرت‎افزایی مهم‌ترین دستاوردهای گودال سرخ است.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس، حجت‎الاسلام علیرضا ریاحی پیش از ظهر امروز در جمع طلاب خواهران بسیجی گرگان اظهار داشت: نمایش گودال سرخ یکی از مصادیق تأثیرگذاری آموزه‎های دینی و تاریخی از جمله عاشورا و فرهنگ ایثار و شهادت است که توسط هنر به مخاطب و نسل جوان انتقال داده می‎شود.

وی تصریح کرد: از هر قشری می‎توانند در این برنامه فاخر استانی شرکت کرده و خیلی از مفاهیم را لمس کنند اما از دستگاه‎های فرهنگی انتظار می‎رود تا تمهیداتی اتخاذ کنند که علاقمندان از سراسر استان بتوانند برای دیدن این برنامه حضور پیدا کرده و برای آحاد مردم وسایل ایاب و ذهاب مهیا شود تا زمینه بازدید برای مردم آسان‌تر باشد.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا گلستان از صدا و سیما و رسانه‌ها خواست تا بیشتر در راستای نمایش فاخر گودال سرخ تبلیغ و اطلاع‌رسانی کنند و یادآور شد: برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی در استان می‎تواند مخاطبان را با تاریخ روبه‌رو کند تا جوهره تفکر جامعه را در برابر مسائل امروز متبلور سازد.

یکی از مهم‌ترین اهداف حکومت اسلامی تعلیم و تربیت مردم است

ریاحی با بیان اینکه در حکومت اسلامی یکی از مهمترین اهداف باید تعلیم و تربیت مردم باشد یادآور شد: مصداق روشن تعلیم و تربیت، تبلیغ احکام الهی و معارف دینی است که با گسترش آن در جامعه، شهروندان به وظایف و مسئولیت‌های خود بیشتر آشنا می‎شوند.

وی خاطرنشان کرد: گودال سرخ می‎کوشد تا در رشد فضایل اخلاقی و زنده نگهداشتن ارزشها در جامعه تلاش کند تا در سایه آن شهروندان به اخلاق نیکو خو گرفته و به آداب الهی آراسته شوند.

گودال سرخ منشور بازسازی و سازندگی است

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه گودال سرخ منشور بازسازی و سازندگی است اظهار داشت: اگر در جستجوی یافتن مبنایی مستحکم برای بررسی افکار، اعمال و اخلاقیات جامعه هستیم و یا دستیابی به استقلال شخصیت جوانان را یک مشکل اساسی می‌دانیم و یا رشد و تعالی جامعه را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و علمی می‌خواهیم و اگر اندیشه حفظ و استمرار انقلاب اسلامی را برای همیشه خواهانیم باید روی مسائل اساسی، زیربنایی و فرهنگی جامعه سرمایه‌گذاری کنیم که گودال سرخ در این مسیر حرکت می‎کند.