دانشجوی ورزشکار علی آبادی در آستانه ی جهانی شدن +عکس

زرین نامه: نوید طاهری از دانشجویان آموزشکده عالی فنی و حرفه ای شهرستان علی آبادکتول است که این روزها برای حضور در بازی های جام جهانی آلمان 2015 خود را آماده می کند.

به گزارش خبرنگار زرین نامه؛ طاهری در آموزشکده محل تحصیل خود علاوه بر برجستگی های ورزشی، به عنوان یکی از دانشجویان با اخلاق نیز شناخته می شود.

نوید طاهری که ورزش هاکی را از 10 سالگی آغاز کرده، فعالیت حرفه ای بردارهایش در این رشته را از اصلی ترین عوامل انتخاب این ورزش می داند.

وی 2 برادر دارد که یکی از آن ها عضو تیم ملی بوده و از پیشکسوتان این ورزش در گلستان است و برادر دیگر وی همچنان در تیم ملی هاکی فعالیت می کند.

نوید در سال 90 به تیم ملی هاکی کشورمان انتخاب شد و از آن پس در همه ی بازی ها و اردوهای تیم ملی شرکت داشته است.

طاهری در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: این روزها بعد از پیروزی در رقابت های قهرمانی آسیا، خود را برای حضور در لیگ جهانی هاکی در گروه دوم با حضور تیم های عمان، آذربایجان، قطر و ایران، شرکت در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی و همچنین اعزام به تورنمنت سالنی روسیه معروف به جام جهانی کوچک آماده می کند.

وی همچنین با اشاره به حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی آلمان 2015 (بهمن ماه امسال) افزود: در حال برنامه ریزی و تمرین برای حضور در جام جهانی هستم.

NAVID 2.JPG - 62.84 کیلو بایت

نوید طاهری و رییس آموزشکده فنی و حرفه ای امام خمینی (ره) علی آبادکتول

طاهری درباره ادامه تحصیل خود نیز گفت: تحصیل در کنار ورزش یکی از مهم ترین ضروریات زندگی ام است و خوشبختانه آموزشکده فنی و حرفه ای امام خمینی شهرستان با توجه به شرایط ورزشی و حضور مداوم در مسابقات و اردوها، پشتیبانی خوبی انجام داده است.

این داشجوی ورزشکار علی آبادی از خانواده خود به عنوان مهم ترین پشتیبان یاد کرد و گفت: اگر پشتیبانی ها و راهنمایی های خانواده ام نبود، قطعا! امروز در این جایگاه نبودم.

وی درباره تجربه ی شکست نیز عنوان کرد: در سال 91 در بخش بازی های چمنی از شش تیم که همه ی آن ها از کشورهای اروپایی بودند، تیم ما ششم شد که البته در این بازی به نقاط ضعف خود پی برده و بدون ذره ای ناامیدی، برای قوی شدن در این زمینه تلاش کردیم و خوشبختانه پیشرفت های خوبی نیز کرده ایم.

طاهری افزود: هیچگاه نباید از شکست ها و رقیب های ورزشی و زندگی هراس داشته باشیم، چرا که زندگی و ورزش بدون وجود موانع، رشد ما را متوقف و در سطع ضعیفی از توانایی ها باقی خواهیم ماند.

عضو گلستانی تیم ملی کشورمان با اشاره به تردید های خود نسبت به آینده شغلی خود گفت: متاسفانه به دلیل نداشتن اسپانسر، آینده شغلی روشنی نداریم، که اگر پاداش ها و حمایت های ورزش و جوانان در راستای ایجاد شرایط کسب و کار باشد، این دغدغه ی ورزشکاران استان کاهش یافته و انگیزه آن ها برای کسب مقام های قهرمانی افزایش می یابد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه