علی آبادکتول میزبانی اردوی تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح ایران +تصاویر

زرین نامه: سرمربی تیم ملی نیروهای مسلح ایران از برگزاری اردوی 10 روزه تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح ایران در علی آبادکتول خبر داد.

مرتضی سلطانی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: این اردو به مدت و با هدف آمادگی اعضای تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح برای حضور در مسابقات جهانی تکواندو ارتش های جهان، در شهرعلی آبادکتول برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در 25 مرداد ماه امسال به میزبانی تهران اظهار کرد: تیم ملی 12 نفر نیروهای مسلح ایران در این مدت روزانه دوبار تمرینات عمومی اختصاصی خواهند داشت که در این خصوص 3 سالن دانشگاه آزاد اسلامی، باشگاه وزنه برداری کیان و سالن سرداران شهید علی آبادکتول انتخاب شده است.

سرمربی تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح کشورمان با اشاره به آمادگی مطلوب تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی، تصریح کرد: در این مسابقات تیم های بزرگ و معروف اروپایی و آسیایی شرکت دارند که می تواند میدان خوبی برای بچه های ایران باشد.

سلطانی یادآور شد: امکانات مطلوبی نیز از نیروهای مسلح برای موفقیت تیم ملی در نظر گرفته شده تا اعضا با فکری آسوده تمرین کنند.

وی همچنین درباره ظرفیت ورزشی شهرستان علی آبادکتول اذعان داشت: شهرستان علی آبادکتول امکانات ورزشی نسبتاً خوبی دارد و درصورت تقویت زیرساخت های ورزشی محل مناسبی برای اردوهای تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی است.

سلطانی خاطرنشان کرد: علاوه بر تمرینات تیم، اعضای تیم ملی به اردوی تفریحی و گشت و گذار در طبیعت زیبای علی آبادکتول نیز خواهند رفت.

سیداحمدحسینی میزبان و رییس هیات تکواندو علی آبادکتول نیز بیان کرد: احسان امینی از ورزشکاران علی آبادکتول نیز در این تیم ارزشمند عضویت دارد و به همین دلیل میزبانی این اردو را در علی آبادکتول برگزارکرده ایم.

وی درپایان خاطر نشان کرد: تکواندو از ورزش های رزمی منظم درجهان است که علاوه قهرمانی یک تفریح برای هنرمند بحساب می آید.

کلیک کنید:

مراسم استقبال تیم ملی تکواندو نیروهای مسلح ایران در علی آبادکتول/تصویری

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه