گودال سرخ بیان ارتباط حادثه عاشورا ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است

زرین نامه:‌معاون فرهنگی سپاه نینوا گلستان گفت : انقلاب ما نشات گرفته از حادثه عاشوراست و اگر فلسفه قیام آن حضرت برای ما مشخص باشد قطعا راهکاری هم که ما را هدایت خواهد کرد و انقلاب ما را از گردنه های سخت عبور خواهد داد تبعیت و حمایت از حماسه حسینی است و بازنگری روایت تاریخ حادثه عاشورا است .

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما ابوطالب پسرکلو در جمع بسیجیان گرگان گفت: به همین جهت برنامه های فرهنگی متعددی همچون برنامه فاخر و تاثیر گذار گودال سرخ را باید در جامعه بیش از پیش در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم روشنگری کنیم و اندیشه ها و اهداف حادثه عاشورا را در جامعه ترویج دهیم و بشناسانیم .

وی در ادامه خاطرنشان کرد : گودال سرخ از این نظر برنامه بزرگ فرهنگی است که به وسیله زبان هنر برخی از حوادثی که شاید مغفول مانده است و حتی حوادث و داستانهایی که از طرق مختلف خوانده ایم و شنیده ایم را به دلیل اینکه هنر و نمایش اثرگذاری بیشتری در ذهن انسان دارد را بازگو خواهد کرد تا فلسفه و هدف قیام امام حسین (ع) و یاران با وفایش را بهتر به مردم بشناساند و بتواند روحیه ایثارگری و شهادت را ترویج دهد .

گودال سرخ بیان ارتباط حادثه عاشورا ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است

پسرکلو مهمترین هدف برنامه گودال سرخ را بیان ارتباط بین حادثه عاشورا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و افزود : گودال سرخ میخواهد به تمامی انسانها یادآوری کند که اگر کسی دغدغه دین ، تربیت فرزند صالح و دغدغه ارتقاء زندگی سالم و عاقبت بخیری دارند باید همانند یاران امام حسین(ع) که در صحرای کربلا از ولی و امام خود پیروی کردند در عصر کنونی نیز باید از امام و رهبر خود حمایت و پیروی کنند .

پسرکلو ضمن تقدیر و تشکر از تمامی دستگاه ها و ادارات گفت : در برنامه ریزی و اجرای این برنامه بزرگ همه دستگاه ها و ادارات شرکت داشته و به برگزاری هرچه بهتر این برنامه کمک کرده و میکنند ، در اینجا از تمامی دستگاه ها و ادارات تشکر میکنم .

وی افزود : به هر حال برگزاری چنین برنامه های بزرگ و عظیم و تاثیر گذاری که جامعه به آن نیاز دارد ، صرف وقت و هزینه و انرژی بیشتری را می طلبد و همگی باید همت کنیم و دست در دست هم دهیم تا بتوانیم یک گودال سرخ واقعی در حد و اندازه موضوع آن و در خور مردم این استان ارائه نمائیم .

وی در ادامه گفت : پروژه فرهنگی عظیمی که از سال گذشته با رویکرد نمایشی با ستاره صبح در استان شروع شده و امسال با گودال سرخ ادامه پیدا کرد نیازمند این است که همینطور ادامه داشته باشد و اگر این پروژه را همینجا رها کنیم و به همبن مقدار فعالیت اکتفا کنیم شابد دیرتر و با سرعت کمتر به هدف مناسب برسیم .

پسرکلو در ادامه گفت : از همه شخصیتهای حقیقی و حقوقی که فکر میکنند برگزاری برنامه فاخر ستاره صبح و برنامه های مشابه میتواند خلاءهای فرهنگی جامعه را پر کند انتظار میرود این برنامه را حمایت کرده و به برگزاری بهتر آن کمک کنند.

رسانه ها کمک کنند تا گودال سرخ بهتر شناخته شود

ابوطالب پسرکلو با اشاره به اهمیت رسانه در شکل دهی افکار عمومی افزود : تمامی رسانه ها چه نوشتاری و چه سمعی و بصری نقش بسزایی در شناساندن موضوعات مختلف به عموم جامعه را دارند .

وی در ادامه گفت : رسانه های مختلف و خبرنگاران بیایند از نزدیک این نمایش عظیم و فاخر را ببینند و به نحو احسن آن را انعکاس داده و آن را به مردم معرفی کنند و کمک کنند تا گودال سرخ همانند ستاره صبح که سال گذشته برگزار شد ، در جامعه جایگاه واقعی خود را پیدا کند .