با همت انجمن نویسندگان گلستان هوران ، سعید جلیلی به گرگان سفر می کند

زرین نامه: مدیر انجمن نویسندگان گلستان هوران از سفر قریب الوقوع سعید جلیلی به گرگان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ غلامعلی نسایی با اشاره به اینکه هنر هوران هنر شهادت است افزود: امروز گفتمان مقاومت گفتمان اصلی محور حق و دنباله رو راه انبیا و ائمه اطهار و امام خمینی (ره) و حرف دل رهبری است .

نسایی افزود : امروز باید فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه نهادینه شود و ایستادگی مردم در برابر زیاده خواهی های آمریکا و غرب دو چندان شود تا کشور ما در جهان باعث غرور آزادیخواهان و الهام بخش نهضت های اسلامی دیگر باشد .

وی از حضور و سفر قریب الوقوع سعید جلیلی کاندیدای دوره یازدهم ریاست جمهوری و دبیر سابق شورای امنیت ملی در گرگان خبر داد و تصریح کرد: امروز سعید جلیلی نماینده گفتمان مقاومت و ایثار در مقابل زورگویی ها آمریکا و غرب هست و می طلبد تا با حضور ایشان در منطقه سرفصل های نبرد جنگ نرم در گفتمان مقاومت مرور شود.

مدیر انجمن نویسندگان گلستان هوران با بیان اینکه بیش از 700 نفر عضو این انجمن هستند، خاطرنشان کرد: هنر نویسندگی نقش مهمی در جاودان کردن حماسه جوانان این کشور دارد و تا بحال کارگاههای آموزشی متعددی در این انجمن برگزار شده و دیدارهایی هم با مسئولین استان انجام شده است و ان شاء الله با به بار نشستن ثمرات این کلاس ها بتوانیم استان قوی در زمینه فرهنگ دفاع مقدس داشته باشیم ./گلستان ما

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه