شمارش معکوس همایش 35هزارنفری و رزمایش گردانهای بیت المقدس بسیج

زرین نامه: معاون اجرائی سپاه نینوا گلستان گفت : همایش و رزمایش 35 هزار نفری گردان های بیت المقدس ، امام حسین(ع) ، عاشورا و الزهرا استان گلستان در هفته بصیرت با عنوان بصیرت حسینی اجرا می شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما ، عبداله عین علی در ادامه افزود : رزمایش دسته های واکنش سریع گردان های بیت المقدس بسیج صبح روز پنج شنبه مورخ 7 دیماه در 14 شهرستانهای استان گلستان به صورت همزمان اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا نسبت به جنبه رزمی بسیج گفت :هدف از اجرای رزمایش حفظ انسجام و آمادگی رزم، ارتقاء روحیه و انگیزه جهادی در نیروهای بسیجی ، تمرین عملی دفاع از کوی و برزن و امدادونجات است .

ایشان برگزاری این رزمایش را بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد : رزمایش یک رزم واقعی به صورت تمرینی است که نیروها با این تمرینات سطح آمادگی خود را برای مواجهه با شرایط واقعی بالا برده و با ارتقاء اعتماد به نفس و روحیه رزمی ، خود را برای اجرای ماموریت های واقعی آماده میکنند .

معاون اجرائی سپاه نینوا گلستان با اشاره به اجرای این رزمایش در استانهای دیگر افزود : رزمایش الی بیت المقدس در بیش از 22 استان دیگر برگزار شده و در سال جاری در استان گلستان برای اولین بار برگزار می شود .