وقتی بیسوادان گلستان ما را نقد می کنند!

زرین نامه: تاکنون افراد زیادی خواسته اند سایت گلستان ما را نقد کنند اما هیچکدام از آنها نتوانسته اند نقد عالمانه ای داشته باشند و بعضا با بغض و مغرضانه و فقط با تحلیل های آبدوغ خیاری و مطالب نیم بند خواسته اند باری به هر جهت مطلبی بگویند تا شهره شوند.

به گزارش زرین نامه به نقل از عدالت خواهان گلستان ؛ چند ماهی است که می خواهم مطلبی بنویسم و از سایت گلستان ما بخاطر مطالب خوب و پربارش تشکر کنم اما تاکنون بهانه ای بدستم نیامد اماوقتی دیشب چشمم به مطلبی در یکی از سایتها خورد ، مجالی یافتم را چند خطی در مورد این سایت بنویسم.

استان گلستان پیشینه ای دراز به وسعت 35 سال و بلکه بیشتر در وابستگی به جریان چپ دارد و این موضوع در این سالها در دولتهای مختلف دیده شده و جوانان حزب اللهی در این استان همیشه در انزوا و مظلومیت بوده اند .

جریان چپ هم به دلیل داشتن قدرت رسانه ای هر چه خواست شبهه انگیزی کرد و گفت و چون همه متولیان استان با آنها بودند و مخالفی نداشتند فکر کردند که افکار عمومی با آنهاست و هر کاری خواستند ، کردند .

اما با ورود رسانه های منتقد این جریان درسطح استان و اخیرا سایت گلستان ما در فضای مجازی ، این جریان نشان داد که به گفته ها و شعارهایش چندان هم اعتقادی ندارد و حال که مردم توسط رسانه های مردمی در حال بیدار شدن هستند ، ترسیده اند جایگاه هایی که تاکنون داشته اند را از دست بدهند .

جالب اینجاست که تاکنون افراد زیادی خواسته اند سایت گلستان ما را نقد کنند اما هیچکدام از آنها نتوانسته اند نقد عالمانه ای داشته باشند و بعضا با بغض و مغرضانه و فقط با تحلیل های آبدوغ خیاری و مطالب نیم بند خواسته اند باری به هر جهت مطلبی بگویند تا شهره شوند.

در این میان سایت گرگان خبر که رتبه اش در الکسا 10 ها هزار بار کمتر از سایت گلستان ما می باشد، سعی کرده تنور انقتادات به این سایت مرجع و مردمی را در استان گلستان گرم نگه دارد ، سایتی که نه مدیر آن در سایت معرفی شده و نه می توان رودررو با آن صحبت کرد تا خیلی چیزها را به وی فهماند .

امروز سایت گلستان ما اینقدر از این سایتهای کوچک جلو زده و مطالبات مردمی پیش روی خود دارد که بعید می دانم جواب این تازه به دوران رسیده ها را بدهد و از طرفی نجابت و مظلومیت سایت گلستان ما آنقدر زیاد است که بعید می دانم جوابی به یان مطلب بدهند و عنوان می کنم که مثل گلستان ما مثل مردم غزه است که از زمین و هوا به آن حمله می کنند اما آنها همواره بر حرف درست خود تاکید می کنند.

سخن دیگرم با نویسنده مطلبی که آیت الله نورمفیدی را نگین انگشتری استان نامید اینست که بنده خدا گلستان ما مطلب یکی از هفته نامه های استانی را منعکس کرده ، آیا سزا بود که اینچنین به این سایت حمله کنید ، کمی سواد رسانه ای تان را بالا ببرید و بدانید در دنیا چه خبر است و پیرامون تان چه می گذرد.

وقتی علی مطهری نماینده مردم تهران در مراسم گرامیداشت مرحومان یاک 40 اعلام می کند که ولی فقیه هم قابل نقد است پس نماینده ولی فقیه که قابل نقدتر است ، چرا در مقابل نقد آیت الله نورمفیدی موضع می گیرید و فکر می کنید کسی نباید از ایشان نقد کند؟

مردم دیگر خسته شده اند که در این سالها از بس چاکرم ، نوکرم کرده اند ؟ مردم تا کی باید بینند که اقازاده ها در سمت های حساس به کار گیری شوند و بچه های مردم نتوانند کار بگیرند؟ تا کی باید وام های گنده را افراد خاص بگیرند اما بچه های مردم در وام ازدواج دو میلیونی گیر کنند؟تا کی باید شاهد این باشیم که استان گلستان به دلیل قطع درختان جنگل شاهد سیلاب باشد؟ تا کی باید شورای امر به معروف و نهی از منکر استان تعطیل باشد و وضعیت حجاب و عفاف در شالیکوبی گرگان این باشد ؟مگر امام خمینی(ره) فرزند نداشت که بتواند آنها را در ارکان حکومت نگه دارد اما چرا آنها را از ورود به عرصه سیاست نهی کرد؟

این دفاع کورکورانه و مغرضانه شما به گلستان ما نشان می دهد که هنوز کسی نتوانسته مطالب و نقد های درست سایت وزین گلستان ما را جواب دهد و امروز این سایت باید بخود ببالد که اینطور توانسته مرزهای ایدئولوژیک را بهم بریزد و توانایی ناچیز مخالفین خود را محک بزند .

افرادی که تا دیروز چون منتقد نداشتند همه شان مطبوعاتی و روزنامه نگار بودند اما امروز توانایی نوشتن چند خط نقد عالمانه را ندارند و این نشان می دهد که هنوز هم هوچی گری شاخصه اصلی افراطیون جهت دست یافتن به سمت های اجرایی و قدرتهای عنکبوتی است .

نویسنده: جانباز محمد خادملو