هدف امریکا و اسرائیل از جنگ نرم فروپاشی بنیان خانواده های ایرانی است

زرین نامه: یکی از اساتید جنگ نرم استان گلستان گفت: امریکا و رژیم صهیونیستی مرکز فساد و جنگ های رسانه ای در سطح جهان هستند که هدف این دو فروپاشی نظم و بنیان خانواده ها در جهان و به ویژه در ایران است.

عین اله شهابی در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: هدف امریکا و رژیم صهیونیستی از ایجاد جنگ نرم با استفاده از رسانه ها، تسلط بر جهان است، غرب می خواهد از این طریق فرهنگ خود را در سطح جهان گسترش دهد.

وی اظهار کرد: آن ها می خواهند ملت ایران را با استفاده از رسانه ها و مطبوعات خودشان در مجامع بین المللی به عنوان یک تروریسم معرفی کنند.

شهابی با اشاره به نقشه ی اسلام هراسی دشمن تصریح کرد: دشمن می خواهد با تبلیغ سوء، اسلام را که دین رسمی ایران است، در سطح جهان یک دین خشن معرفی می کنند و هدف آن ها از این اقدامات بی اعتمادی مردم جهان نسبت به ایران اسلامی است.

این مشاور امور خانواده اذعان داشت: دشمن در برنامه های ماهواره ای خود، از بین بردن هنجارها و فرهنگ جامعه اسلامی ایران، از بین بردن نمادها و شاخص های جامعه، از بین بردن باورهای دینی و ارزشی، ترویج بی بندوباری، فساد و بدحجابی، از بین بردن نقش ها در خانواده های ایرانی، از بین بردن عقاید و رواج روابط جنسی و نامشروع را دنبال می کند.

وی افزود: رواج خشونت از طریق بازی های رایانه ای، ایجاد چهره ای بد از جامعه ایران در سطح جهان با استفاده از ابزارهای رایانه ای، فروپاشی خانواده های ایرانی، ترویج خیانت و عدم اعتماد زوجین به یکدیگر، نیز از دیگر اهداف امریکا و رژیم صهیونیستی است.

شهابی خاطر نشان کرد: از بین رفتن معنویت و روحیه اسلامی، مادی گرایی، بدحجابی و فساد، بالارفتن آمار طلاق در جامعه، بالارفتن سن ازدواج، بالا رفتن سطح توقعات زوجین از یکدیگر، افزایش خانه های مجردی، کاهش جمعیت در جامعه ایرانی، رواج هم جنس بازی و هوس رانی، از اثرات نامطلوب ماهواره ها و رسانه های غربی است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه