روزقدس موثرترین تیر بر تن مولود نامشروع منطقه /سرنوشت قطعی منطقه حذف رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار است

زرین نامه: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان طی بیانیه‌ای با محکوم کردن کشتار مردم بی‌دفاع غزه توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد: روز قدس یک نماد نیست؛ بلکه موثرترین تیر بر تن این مولود نامشروع منطقه است.

به گزارش زرین نامه؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان در پی اقدامات وحشیانه رژیم منحوس و جعلی صهیونیست علیه مردم بی دفاع غزه و در آستانه روز شریف قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

این روزها در ماه خدا و ماه مهربانی ها پلیدترین و کثیف ترین موجودات کره خاکی به مردمان روزه دار و بی دفاع غزه یورش وحشیانه برده اند و بار دیگر در افسار گسیختگی خویش، قتل عامی گسترده و دلخراش را به راه انداخته اند و اکنون در آستانه روز قدس دنیا منتظر چگونگی رقم خوردن سرنوشت این اتفاقات است.

روز قدس موثرترین تیر بر تن مولود نامشروع منطقه است

روز قدس روز دمیدن روح تازه به کالبد مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم است. روز قدس نه تنها یک نماد نیست؛ بلکه کارآمدترین حرکت تاریخ مبارزه با اسرائیل و موثرترین تیر بر تن این مولود نامشروع منطقه است و بار دیگر در این روزها عاملی که می تواند قاطعانه و به یقین در کنار مقاومت مردم مظلوم فلسطین بایستد و دشمن دون صفت و متجاوز را به عقب براند روز قدس و گام های استوار مسلمانان جهان در راهپیمایی این روز است.

حمله های وحشیانه و ددمنشانه اخیر رژیم صهیونیستی نشان از استیصال و درماندگی آمریکا و سگ کاسه لیسش در پیشبرد طرح خاورمیانه جدید و عدم توفیق در طرح های تفرقه انگیز سوریه و عراق دارد که برای کتمان این درد دیوانه وار خود را به در و دیوار می زنند.

افق ادعیه سحرگاهان مسلمین جهان معطوف به سرزمین قدس است

- برادران و خواهرانمان در جبهه مقاومت بدانند این روزها قلب همه آزادگان جهان برای شما می تپد و افق ادعیه سحرگاهان مسلمین جهان معطوف به سرزمین مقدس فلسطین است. این عزیزان در حماس و فتح و سایر گروه های مردمی هوشیارانه مراقب تفرقه های درونی منبعث از نقشه های شوم مستکبران باشند و بدانند به لطف خدا اتحاد و استقامت در این راه بزودی نصرت و پیروزی را به ارمغان خواهد آورد. همانطور که کفتارهای صهیونیست از ترس موشکه های مقاومت ذلیلانه این و آن را برای آتش بس به میانجیگری فرامی خوانند.

دفاع از جنایات نژادپرستان یهودی نما، مدعیان حقوق بشر را رسوا ساخت

سکوت جامعه جهانی و مدعیان حقوق بشر این روزها چه وقیحانه در حمایت از تجاوزگران وحشی صفت شکسته است؟ بی شرمانه حملات گرگ های درنده صهیونیست و دریدن تن کودکان و نوزادان فلسطینی را تایید و آن را حق نژادپرستان یهودی نما می دانند و دفاع از ناموس و میهن و خاک را برای فلسطینیان شرارت و حرکت های تروریستی می خوانند و امروز با پاشیدن خون مظلومان فلسطین بر دیوار گیتی رسواتر از همه سران فتنه اند که شعار نه غزه نه لبنان سر می دادند.

سکوت مجامع بین المللی در برابر جنایات غزه بر نظریه ایران مبنی بر ناکارآمدی سازمان ملل صحه گذاشت

البته این گونه موضع گیری های مجامع بین المللی به خصوص شورای امنیت بیش از بیش ژرفا و درستی نظریه ایران اسلامی در ناکارآمدی سازمان ملل و شورای امنیت و نیاز به تعیین ساختاری جدید و عادلانه را به عنوان نهادی بین المللی برای جهانیان روشن می سازد.

سرنوشت قطعی منطقه حذف شدن رژیم جعلی صهیونیستی است

اما همگان می دانند سرنوشت قطعی و بدون تردید منطقه بی گمان تحقق فرمان امام راحل در محو شدن رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار خواهد بود که کم کم نیز بوی اضمحلال و فروپاشی از درون اسرائیل به مشام می رسد.

در پایان ضمن سپاس و امتنان از تلاش های دیپلماتیک و رایزنی های روحانی و لاریجانی با همتایان خود در منطقه انتظارمان از دستگاه دیپلماسی کشور و در راس آن وزیر امورخارجه در شرایط فعلی و قتل عام کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی ها بیش از موضع گیری های صرف سیاسی و استفاده پر رنگ از کرسی ریاست دوره ای ایران بر جنبش عدم تعهد است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان با افتخار و برحسب وظیفه و تکلیف با شور و شعف و حضوری پرشکوه در روز قدس مانند همه صحنه های دیگر حاضر است و از همه آحاد ملت مومن ایران سربلند بالاخص هم استانی های عزیز با توجه به شرایط حساس منطقه از یک سو و از سویی دیگر با عنایت به چشمان مظلومان و محرومانی که به حمایت و حضور ما دوخته شده است دعوت می کند پرشورتر از گذشته با مشت های گره کرده و بغض مومنانه علیه مستکبران در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت نمایند تا خار در چشم دشمنان دوشادوش یکدیگر غریو مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل مان در سراسر گیتی طنین انداز شود./ دانشجو

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه